سیستم‌عامل iOS 11.2

شرکت اپل سیستم‌عامل iOS 11.2 را عرضه کرد

کمپانی اپل سیستم‌عامل iOS 11.2 را برای دستگاه‌های آی‌فون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ سازگار با این نسخه، منتشر کرد. این به‌روزرسانی، کمی پیش‌تر از برنامه زمان‌بندی قبلی و به دلیل وجود یک باگ بسیار جدی در Springboard، عرضه شد.

کاربرانی که تحت تاثیر این باگ قرار گرفته بودند، نسبت به کرش کردن اسپرینگ‌بورد (لانچر iOS) و راه‌اندازی مجدد گوشی خود در زمان دریافت یک اعلان، پس از ساعت 12:15 بامداد روز 2 دسامبر، شکایت داشتند. اهمیت این تاریخ موضوعی ناشناخته است، اما این مشکل، باعث بروز سرخوردگی شدید کاربران شد و به‌نظر می‌رسید که تنها راه‌حل، بازگردانی تاریخ دستگاه به عقب یا غیرفعال کردن نوتیفیکیشن‌ها باشد.

خوشبختانه راه‌حل این مشکل به‌صورت نسبتا سریعی از سوی اپل و در قالب به‌روزرسانی iOS 11.2 ارائه شد. اپل با تسریع فرآیند عرضه به‌روزرسانی، این بسته را پیش از زمان‌بندی برنامه‌ریزی شده عرضه کرد.

علاوه‌بر این، سایر تغییرات در این به‌روزرسانی شامل پشتیبانی از سرویس نقدی اپل‌پی (Apple Pay) در ایالات‌متحده است که به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند به حساب سایر افرادی که از اپل‌پی استفاده می‌کنند، پول واریز کرده و یا از آن‌ها درخواست پول نمایند. همچنین این به‌روزرسانی، قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم سریع را به گوشی‌های آی‌فون X، آی‌فون 8 و آی‌فون 8 پلاس اضافه می‌کند. 3 والپیپر متحرک جدید برای گوشی آی‌فون X، بهبود ثبات دوربین و رفع مجموعه‌ای از اشکالات، شامل باگ اپلیکیشن ماشین حساب، از جمله اصلاحات و بهبودهای اعمال شده در این بسته به‌روزرسانی هستند.

اکنون iOS 11.2 بر روی دستگاه‌های سازگار برای دانلود در دسترس قرار دارد. در صورتی‌که قادر به دانلود بسته به‌روزرسانی سیستم‌عامل iOS 11.2 به‌صورت OTA نیستید، می‌توانید از آیتونز استفاده کنید.

6 در مورد “شرکت اپل سیستم‌عامل iOS 11.2 را عرضه کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH