نسخه مایکروسافت گلکسی S8

سامسونگ: نسخه مایکروسافت گلکسی S8 وجود خارجی ندارد

مدت زمان کوتاهی پس از عرضه گوشی گلکسی S8 توسط شرکت سامسونگ، به‌صورت گسترده‌ای گزارش شد که مایکروسافت، نسخه مخصوصی از این دستگاه را به فروش می‌رساند. با این‌حال سامسونگ اخیرا ادعا کرده که چنین نسخه‌ای از گوشی گلکسی S8، هرگز وجود نداشته است.

پس از عرضه اسمارت‌فون‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس، مایکروسافت نیز بدون کوچک‌ترین تغییر در سخت‌افزار و نرم‌افزار این مدل از گوشی‌ها، فروش آن‌ها را آغاز کرد. با این‌حال، گوشی‌های گلکسی S8 موجود در فروشگاه مایکروسافت، با اپلیکیشن‌های از پیش بارگذاری شده نظیر آفیس، OneDrive، کورتانا و Outlook عرضه شده‌اند. این غول ردموندی، با ارائه آموزش‌هایی پیرامون نحوه استفاده از اپلیکیشن‌های عرضه شده از سوی خود، فروش این گوشی‌ها را آغاز کرد.

به‌نظر می‌رسد که نسخه مایکروسافت گلکسی S8، چیزی جز یک شوخی مضحک برای جذب مشتریان به سوی فروشگاه‌های مایکروسافت و آگاه‌سازی آن‌ها از اپلیکیشن‌های مختلف این شرکت نبوده است. در ادامه، بیانیه رسمی منتشر شده از سوی سامسونگ را مشاهده می‌کنید:

دستگاه‌های سامسونگ گلکسی S8، گلکسی S8 پلاس و گلکسی‌ نوت 8، در فروشگاه‌های آنلاین مایکروسافت و خرده‌فروشی‌ها و با یک تجربه مایکروسافتی منحصر به‌فرد در دسترس هستند که به مشتریان خود، به‌خصوص صاحبان کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط و کارآفرینان، تضمین می‌دهد تا بهترین کلاس بهره‌وری را تجربه نمایند. هیچ نسخه مایکروسافتی از هیچ یک از محصولات سری گلکسی سامسونگ وجود ندارد.

بیانیه فوق، دقیقا در زمانی منتشر شده که غول ردموندی، فرآیند فروش گوشی‌های گلکسی S8، گلکسی S8 پلاس و گلکسی‌ نوت 8 را در فروشگاه‌های آنلاین خود آغاز کرده است. به هرحال، گلکسی S8 اولین اسمارت‌فون اندرویدی است که در فروشگاه مایکروسافت در دسترس قرار گرفته است. تنها اسمارت‌فون‌های دیگر قابل دسترس در فروشگاه آنلاین مایکروسافت شامل گوشی‌های ریزر، خانواده اچ‌پی Elite x3، آلکاتل IDOL 4S و ایسر Liquid Jade Primo هستند.

6 در مورد “سامسونگ: نسخه مایکروسافت گلکسی S8 وجود خارجی ندارد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH