چگونه اطلاعات خود را به‌صورت رایگان در فضای ابری تلگرام ذخیره کنیم؟

اپلیکیشن تلگرام که محبوب‌ترین پیام‌رسان در میان کاربران ایرانی است، قابلیت‌های زیادی را به‌صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، به کاربرانش ارایه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های مثبت تلگرام، فضای ابری رایگانی بوده که در اختیار کاربر قرار داده و کاربر توسط آن می‌تواند اطلاعات زیادی را به‌صورت اینترنتی در یک فضای ابری ذخیره کند. این فضای ابری رایگان کمک زیادی به مشکلات کمبود حافظه خواهد کرد و بدین ترتیب دیگر نیازی به ذخیره‌سازی بعضی از فایل‌ها در حافظه داخلی خود ندارید و می‌توانید با ذخیره‌سازی اطلاعات در آن، هر وقت که نیاز داشتید، به فایل مورد نظر دسترسی پیدا کنید.

تلگرام می‌گوید که به اطلاعات موجود در فضای ابری اپلیکیشنش دسترسی ندارد و کاربران از نظر امنیت هیچ‌ نگرانی نداشته باشند.

در نسخه‌های قدیمی تلگرام، برای استفاده از فضای ابری مخصوص به خود می‌بایست نام اکانت خود را در بخش جستجو وارد می‌کردید و بعد به آن بخش وارد می‌شدید. اما در جدیدترین نسخه این اپلیکیشن قسمت خاصی باعنوان “Saved Messages” موجود بوده که محل قرارگیری اطلاعات‌تان است.

برای دسترسی به Saved Messages، بر روی آیکون مربوط به منوی آپشن کلیک کنید و در نوار باز شده، گزینه Saved Messages را برگزینید.

در صفحه باز شده می‌توانید اطلاعات ذخیره شده در فضای ابری را مشاهده نمایید و یا به آن‌ها موارد جدیدی را اضافه کنید. اطلاعات ذخیره شده می‌توانند به‌صورت فایل‌ و یا به صورت متنی باشند.

شما همچنین می‌توانید موارد مورد نیازتان را از چت‌های مختلف برای بخش Saved Messages ارسال نمایید. برای این کار تنها کافی است هنگام فوروارد فایل و یا چت مورد نظر، اولین مورد برای ارسال را که Saved Messages است، انتخاب کنید.

نظر شما در رابطه با این فضای ابری رایگان در اپلیکیشن تلگرام چیست؟ به نظر شما می‌توان به آن اعتماد کرد و فایل‌های شخصی را در آن ذخیره نمود؟

7 در مورد “چگونه اطلاعات خود را به‌صورت رایگان در فضای ابری تلگرام ذخیره کنیم؟”

  1. ژیلا جمشیدنژاد

    سلام…مطالبsaved message من بعد از اپدیت نسخه جدید تلگرام پاک شده..چطوری برش گردونم؟

  2. برعکس این کار به افراد بیاموزید چگونه اطلاعات خود را از دسترس دشمنان و کسب و کارهای آن ها مصون نگه دارند، نه این که تازه یک راه دیگر برای …. . آیا به فکر اقتصاد، اطلاعات، و امنیت مردم جمهوری اسلامی هستید؟

    2
    2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH