گوشی هواوی نوا 2s

تصاویر تازه‌ای از گوشی هواوی نوا 2s به همراه قیمت آن فاش شد

زمان زیادی تا رونمایی از گوشی جدید هواوی نوا 2s باقی نمانده و همان‌طور که احتمالا می‌دانید، هواوی قصد دارد اسمارت‌فون جدید خود را در تاریخ 7 دسامبر معرفی کند. با این وجود، هر روز اطلاعات تازه‌ای درباره هندست جدید چینی‌ها می‌شنویم که در جدیدترین آن‌ها تصاویری از نوا 2s به همراه قیمت آن منتشر شده است.

گوشی جدید هواوی نوا 2s در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه پایه که از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است برچسب قیمت 330 یورویی خواهد داشت؛ این در حالی است که نسخه قوی‌تر با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 380 یورو قیمت دارد. در کنار افشای قیمت این دستگاه، تصاویری از آن نیز در سه رنگ مشکی، سفید و آبی منتشر شده است. شایعه شده علاوه‌بر این رنگ‌ها، نسخه‌های قرمز و صورتی رنگ نیز  در راه است تا کلکسیون رنگ‌های این اسمارت‌فون تکمیل شود.

هواوی برای هر دو دوربین اصلی و سلفی گوشی نوا 2s از سیستم دوربین دوگانه‌ بهره برده؛ با این تفاوت که سنسورهای دوربین اصلی 20 و 16 مگاپیکسلی بوده و سنسورهای دوربین سلفی 20 و 2 مگاپیکسلی است. صفحه نمایش 6 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9، تراشه نسبتا قدرتمند کایرین 960 و باتری 3340 میلی‌آمپری را نیر به این مشخصات اضافه کنید.

7 در مورد “تصاویر تازه‌ای از گوشی هواوی نوا 2s به همراه قیمت آن فاش شد”

  1. با سلام متاسفانه هواوی و دیگر گوشیهای چینی فقط کپی برداری میکنند و خلاقیتی دیگر ندارند و در کل بر روی کاغذخوب عمل میکنند ……..تشکر

  2. اینقدر کیفیت ساختش برده بالا که دیگه خیلی ها به جای سامسونگ هواوی میخرن خیلی خوب شده و قیمت هاش مناسب تره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH