آدرس‌های اینترنتی

در سال 2017 کاربران اروپایی ماهیانه 2.4 گیگابایت دیتا از طریق داده تلفن همراه استفاده کرده‌اند

اخیرا موسسه گلوبال دیتا پژوهشی درباره مصرف اینترنت کاربران اروپایی انجام داده است. مطابق نتیجه این تحقیقات، کاربران اروپایی در سال 2017 به‌طور متوسط ماهیانه 2.4 گیگابایت دیتا از طریق داده تلفن همراه استفاده کرده‌اند.

مصرف اینترنت کاربران اروپایی

در بین تمام اروپاییان، فنلاندی‌ها در شبکه داده هر سیم‌کارت خود به‌طور متوسط 13.3 گیگابایت دیتا تبادل کرده‌اند. این مقدار بیش از دو برابر میانگین مصرف در کشور اتریش است که متوسط مصرف دیتا از طریق داده تلفن همراه در آن به 5.7 گیگابایت می‌رسد. پس از این دو، کشورهای لهستان و روسیه با حجمی معادل 3.7 و 3.5 گیگابایت در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

اما در مقابل، کاربران کشورهای اوکراین، اسلواکی، جمهوری چک و آلمان کم‌ترین حجم دیتا را از طریق داده تلفن همراه استفاده کردند. میانگین مصرف دیتا از طریق سیم‌کارت در این کشورها کم‌تر از 1 گیگابایت در هر ماه است. البته باید اشاره کنیم که گسترش نسل سوم شبکه تلفن همراه در کشور اوکراین از سال 2015 آغاز شده و هنوز نسل چهارم شبکه تلفن همراه در این کشور توسعه پیدا نکرده و کاربران این کشور از این فناوری محرومند. در کشورهایی مانند انگلستان و فرانسه، استفاده از کارت‌های M2M مرسوم شده است. همین قضیه باعث شده که اخیرا تبادل دیتا از طریق داده تلفن همراه در این کشورها به کم‌تر از 300 مگابایت در ماه برسد.

6 در مورد “در سال 2017 کاربران اروپایی ماهیانه 2.4 گیگابایت دیتا از طریق داده تلفن همراه استفاده کرده‌اند”

  1. من خودم روزانه فقط نزدیک ۱۲ گیگ بسته ایرانسل و رایتل استفاده میکنم . فقطم گیم هام و موزیکایی ک گوش میدم . فیلما رو هم با وایفای دان میکنم ک بماند . / یعنی الان من روزانه نزدیک ب پنج برابر میانگین ماهانه اونا مصرف میکنم ?؟ امکان نداره !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH