گوشی گلکسی A8 2018

شواهد جدید نشان می‌دهند که سامسونگ نام اعضای جدید سری A را به گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس تغییر داده است

این اواخر خبرهای زیادی درباره میان‌رده‌های جدید سامسونگ شنیده‌ایم. جالب‌ترین این شایعات مربوط به تغییرات صورت گرفته در نام اعضای این خانواده است. شواهد جدید نیز نشان می‌دهند که سامسونگ نام اعضای جدید سری A را برخلاف تصور همگان به گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس تغییر داده است.

گوشی گلکسی A8 2018

تقریبا دو سال است که خط تولید سری A سامسونگ مهمان سه عضو اصلی آن یعنی گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 است. امسال هم منتظر بودیم که شاهد رونمایی از نسخه‌های جدید این سری با پسوند 2018 باشیم اما ظاهرا تصمیمات سامسونگ همه پیش‌بینی‌ها را نقش بر آب کرده است. این تغییر نام باعث می‌شود میان‌رده‌های سامسونگ به پرچم‌داران آن شباهت پیدا کنند. به این ترتیب کاربران با لیست ساده‌ای که در پیش روی خود می‌بینند تنها دو انتخاب خواهند داشت که تنها تفاوت این دو در اندازه و البته قیمت ناشی از این تغییر اندازه است.

اسناد دیگری در مورد تغییر نام اعضای جدید سری A منتشر شده که از مدارک مربوط به تاییدیه رگلاتوری بلوتوث SIG به‌دست آمده که دیروز منتشر شده است. همان‌گونه که در تصویر زیر می‌بینید، در جلوی نام دستگاه گلکسی A8 شماره مدل SM-A530F ذکر شده است.

از آن‌جایی‌که گلکسی A5 2017 با شماره مدل SM-A520F عرضه شد، منطقی به‌نظر می‌رسید که شماره مدل SM-A530F مربوط به گوشی گلکسی A5 2018 باشد اما این‌گونه نشد. البته نام گلکسی A8 نیز خود دردسر دیگری دارد؛ زیرا اسمارت‌فونی با همین نام پیش از این در سال 2015 عرضه شد که هنوز هم آن را می‌بینیم و نامش را می‌شنویم. با این حال بعید است نسخه قدیمی گلکسی A8 مانعی برای ایجاد تغییر نام در این سری شود و احتمالا گلکسی A8 جدید پسوند 2018 خواهد داشت تا این تشابه اسمی برطرف شود.

به‌علاوه، پیش از این شنیده بودیم که گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس با صفحه نمایش اینفینیتی دیسپلی همراه خواهند بود. با این تفاسیر باید گفت که می‌توان گلکسی A5 سابق را در بدنه گلکسی A3 و یا گلکسی A7 سابق را در بدنه گلکسی A5 جا داد. به این ترتیب با ظهور گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس دیگر فقدان حاشیه‌های کم‌تر و باریک‌تر در خانواده A سامسونگ حس نخواهد شد و بالاخره این‌که میان‌رده‌های جدید سامسونگ از بلوتوث نسخه 5.0 و دو سیم‌کارت هم‌زمان فعال پیشتیبانی خواهند کرد.

5 در مورد “شواهد جدید نشان می‌دهند که سامسونگ نام اعضای جدید سری A را به گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس تغییر داده است”

  1. محمد حیدری

    طرز فکر سامسونگ رو دوست دارم
    شاید یکی پول نداشته باشه اس8 بخره میره اینو میخره تا یکم شبیه اون باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH