اچ‌تی‌سی Ocean Harmony، گواهی 3C را دریافت کرد

چند ماه پیش بود که در گزارشی مشخص شد اچ‌تی‌سی قصد دارد تا پایان سال 2017 از سه اسمارت‌فون جدید رونمایی کند. چندی بعد شاهد رونمایی اچ‌تی‌سی +U11 و U11 Life بودیم، حالا نوبت به سومین عضو از این گروه با کدنام HTC Ocean Harmony شده است. به‌تازگی این دستگاه توانسته گواهی CCC را دریافت کند. این بدان معناست که رونمایی از این هندست حتمی و در آینده‌ای نزدیک انجام خواهد شد.

مطابق مشخصات اعلامی، این هندست از چیپست اسنپدراگون 652 استفاده خواهد کرد که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. انتظار می‌رود این هندست که با شماره مدل 2Q4R400 نیز نام‌گذاری شده، از نمایشگری 5.99 اینچی استفاده کند که هم‌چون اچ‌تی‌سی +U11 حاشیه بسیار کمی را در بخش‌های کناری خواهد داشت. به‌نظر می‌رسد این هندست یک نمونه تقلیل یافته از پرچم‌دار فعلی این کمپانی باشد که با قیمتی مناسب روانه بازار خواهد شد.

رسانه‌های چینی اعلام کرده‌اند که این اسمارت‌فون نسخه دیگری با چیپست اسنپدراگون 660 خواهد داشت که کمی گران‌تر از نسخه استاندارد است. نسخه پایه این هندست که از اسنپدراگون 625 استفاده می‌کند، با قیمت 400 دلار عرضه خواهد شد و نسخه قدرتمندتر با قیمت 540 دلار روانه بازار می‌شود.

6 در مورد “اچ‌تی‌سی Ocean Harmony، گواهی 3C را دریافت کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH