مدیاتک با گوگل در خصوص گسترش اندروید اوریو گو همکاری خواهد کرد

مدیاتک دومین تولیدکننده بزرگ چیپ‌های پردازشی گوشی‌های هوشمند، قرارداد جدیدی برای همکاری با گوگل امضا کرده است. براساس این همکاری جدید، مدیاتک از نرم‌افزار جدید گوگل، اندروید اوریو گو که برای دستگاه‌های پایین‌رده با حداقل یک گیگابایت رم یا کمتر ارائه شده است، پشتیبانی خواهد کرد.

در همین خصوص مدیاتک با گوگل همکاری خواهد کرد تا برخی از چیپ‌های پردازشی خود را برای استفاده هر چه بهتر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند از اندروید اوریو گو جهت ارائه تجربه کاری بهتر در کار با دستگاه‌های ارزان قیمت اما امن، بهینه‌سازی کند. برخی از محصولات مدیاتک در این بهینه‌سازی شامل چیپ‌های MT6739، MT6737 و MT6580 خواهند شد که همگی جز پردازشگرهای 4 هسته‌ای شرکت محسوب می‌شوند و معادل چیپست‌های سری 2xx کوالکام هستند.

مدیاتک

براساس گفته مدیاتک، اولین گوشی هوشمند مبتنی بر اندروید اوریو گو و چیپست‌های بهینه شده در سه ماهه اول سال 2018 روانه بازار خواهد شد. هدف‌گذاری بیشتر این دستگاه‌ها بازار کشورهایی چون هند، جنوب شرقی آسیا، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین خواهد بود.

چندی پیش کوالکام نیز پشتیبانی خود از نرم‌افزار جدید گوگل را اعلام کرد. با اعلام پشتیبانی شرکت‌های کوالکام و مدیاتک، مطمئنا گوگل می‌تواند در سال جدید از اندروید اوریو گو در دستگاه‌های پایین‌رده بسیاری استفاده کند. مطمئنا این خبر موجب خوشحالی افراد زیادی خواهد شد که توانایی خرید گوشی‌های هوشمند با قیمت بالا را ندارند.

6 در مورد “مدیاتک با گوگل در خصوص گسترش اندروید اوریو گو همکاری خواهد کرد”

  1. خیلی عالی میشه میخوان حرکت ای او اس اجرا کنن که اخرین نسخه هاش به پایین ترین مدل هاش هم میده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH