اینستاگرام ویژگی هایلایت و بایگانی استوری‌ها را به کاربران ارائه کرد

هفته پیش خبری از طرف TNW منتشر شد که در آن آمده بود اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی‌های جدید و متنوعی برای ارائه به کاربران خود است. یکی از این ویژگی‌ها قابلیت بایگانی استوری‌ بوده که تا پیش از این تنها کاربر قادر به دانلود آن‌ها بود. خبر خوش برای کاربران نرم‌افزار مذکور این بوده که برخی از این ویژگی‌ها در دسترس آن‌ها قرار گرفته است.

اینستاگرام

اینستاگرام آپدیتی را منتشر خواهد کرد که تغییرات زیادی را در استوری‌ها به‌وجود می‌آورد. یکی از این تغییرات قابلیت بایگانی کردن آن‌هاست؛ بدین صورت کاربر می‌تواند در هر زمانی با مراجعه به صفحه خود به مشاهده استوری‌های بایگانی شده خود بپردازد. قابلیت دیگر تحت عنوان Stories Highlights عرضه خواهد شد که به وسیله آن کاربران می‌توانند به‌صورت گروهی استوری‌های خود را به اشتراک گذارند.

در طی سال گذشته، استوری‌ها یکی از بخش‌های کلیدی برنامه برای به اشتراک گذاشتن لحظه‌ها و احساسات شما شده‌اند؛ اما راهی برای حفظ آن‌ها بیشتر از 24 ساعت وجود نداشت. حالا می‌توانید با قابلیت هایلایت به‌صورت گروهی، استوری‌های خود را به اشتراک گذارید و در نمایه خود آن‌ها را نمایش دهید.

احتمال آن وجود دارد تا زمان مخابره این خبر، به‌روزرسانی مذکور برای دستگاه‌های iOS و اندروید در دسترس کاربران قرار گرفته باشد. البته این تنها بخشی از ویژگی‌های جدید اینستاگرام خواهد بود و در روزهای آینده باید منتظر انتشار قابلیت‌های جدیدی چون native regramming باشیم.

6 در مورد “اینستاگرام ویژگی هایلایت و بایگانی استوری‌ها را به کاربران ارائه کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH