نسل دوم هندست نوکیا 6 در حال ساخت است و احتمالا در رویداد CES معرفی می‌شود

نوکیا 6 اولین اسمارت‌فون اندرویدی نوکیا بود که از آغاز به‌کارش تقریبا یک سالی می‌گذرد و این‌روزها باید منتظر جانشینش باشیم. جانشینی که براساس اطلاعات درز کرده جدید، خیلی زود خواهد آمد.

اخیرا عکسی در Baidu منتشر شده که در آن شماره مدل نسل دوم نوکیا 6 به‌علاوه پیکربندی حافظه قابل رویت است.

شماره مدل این هندست TA-1054 است، هر چند این شماره نسبت به بازاری که قرار است دستگاه در آن عرضه شود، تغییر خواهد کرد.

ماه گذشته بود که هندستی در پایگاه داده‌های کمیسیون ارتباطات چین ظاهر شد که همین شماره مدل را داشت. آن‌موقع این اسمارت‌فون نوکیا 9 اعلام شده بود، اما الان می‌بینیم که در واقع نسل دوم نوکیا 6 است.

در عکس منتشر شده علاوه‌بر اطلاعات مرتبط به مدل، به اعداد و ارقام حافظه نیز اشاره شده است. رم 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 32 گیگابایتی. البته انتظار داریم که یک نسخه 3 گیگابایتی با همان مقدار حافظه داخلی و یک نسخه 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 64 گیگابایتی را هم ببینیم.

برخی منابع پیش از این اعلام کرده‌اند که نوکیا 6 جدید دارای بدنه مقاوم و بادوام خواهد بود و نسبت به نسخه پیشین خود از نظر ظاهری تفاوت‌های زیادی خواهد داشت. حاشیه‌ها در این هندست جدید کم‌تر و باریک‌تر خواهد بود و نسل جدید نوکیا 6 احتمالا به‌صورت یک تلفن هوشمند تمام صفحه طراحی خواهد شد.

اسکنر اثر انگشت به پشت هندست منتقل می‌شود و دکمه‌های قسمت جلویی به روی صفحه خواهند آمد. گفته می‌شود که دوربین عقبی نیز دارای طراحی جدید خواهد بود. از نظر پردازنده قرار است این اسمارت‌فون مجهز به اسنپدراگون 660 شود، هر چند اگر به 450 هم تجهیز شود، تعجب نخواهیم کرد.

در کنار تصویر اول، عکس دیگری نیز منتشر شده که اطلاعات مرتبط به نوکیا 9 روی آن قابل رویت است. همان‌طور که در تصویر می‌بینید، این گوشی هوشمند با سه شماره مدل TA-1005 ،TA-1009 و TA-1042 عرضه خواهد شد.

6 در مورد “نسل دوم هندست نوکیا 6 در حال ساخت است و احتمالا در رویداد CES معرفی می‌شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH