گوگل اسیستنت

گوگل قصد دارد گوگل اسیستنت را برای فیچرفون‌ها عرضه کند

گوگل اسیستنت دستیار دیجیتالی شرکت گوگل بوده که بر روی گوشی‌های اندرویدی قابل دسترس است. این روزها با توجه به گوشی‌های هوشمندی که در همه جا وجود دارند، به‌سادگی ممکن است فراموش کنیم که هنوز هم گوشی‌هایی با ویژگی‌های به‌خصوص وجود دارند و بازارهای بسیاری نیز هنوز متکی بر این گوشی‌ها هستند. شرکت گوگل این موضوع را به رسمیت می‌شناسد و با عرضه سرویس گوگل اسیستنت برای برخی از گوشی‌ها، تلاش‌هایی را در راستای بهبود آن‌ها ترتیب داده است.

به هرحال به‌نظر می‌رسد که در حال حاضر تنها یک گوشی وجود دارد که مجهز به این نرم‌افزار خواهد بود و آن دستگاه، Reliance JioPhone نام دارد. این گوشی خاص در کشور هند عرضه شده و مجهز به سیستم‌عامل اختصاصی خود با نام KaiOS است که خود بر مبنای سیستم‌عامل فایرفاکس شرکت موزیلا طراحی شده است. به منظور تطبیق گوگل اسیستنت با این گوشی، بایستی نسخه‌ای سفارشی از آن تهیه شود؛ بدین معنا که احتمالا آن‌چه می‌بینیم، متفاوت با چیزی است که استفاده می‌کنیم.

با این‌حال به‌نظر می‌رسد که برای بیش‌تر بخش‌ها، کارآمدی اصلی کم و بیش یکسان است. اما این موضوع می‌تواند نشانه خوبی از چیزهایی باشد که در آینده از راه می‌رسند. این بدان معناست که سرویس گوگل اسیستنت در آینده می‌تواند برای گوشی‌های بیش‌تری عرضه شود. تاکنون گوگل تلاش‌های نسبتا خوبی در زمینه بازارهای نوظهور انجام داده است. این تلاش‌ها شامل عرضه هندست‌هایی با سیستم‌عامل اندروید وان و اخیرا اندروید نسخه Go بوده که اساسا برای هندست‌های رده پایین‌تر طراحی شده است.

5 در مورد “گوگل قصد دارد گوگل اسیستنت را برای فیچرفون‌ها عرضه کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH