گوشی جدید شارپ FS8018 مجهز به اندروید نوقا در گیک‌بنچ رویت شد

حدود دو ماه پیش بود که جنگ وو تای، مدیرعامل شارپ تایید کرد که اولین اسمارت‌فون این کمپانی که قرار است به بازار اروپا وارد شود، در کنگره جهانی موبایل شهر بارسلونا معرفی خواهد شد. متاسفانه شارپ در مورد این‌که چه اسمارت‌فونی قرار است این وظیفه را به دوش بکشد جزئیاتی اعلام نکرده است. با این‌حال اخیرا گوشی شارپ FS8018 با اندروید نوقا در دیتاسنتر کیگ‌بنچ مشاهده شد.

اندک مشخصات ثبت شده برای این هندست نشان می‌دهد که با دیوایسی اقتصادی از طرف شارپ روبرو هستیم که احتمالا تا اواخر 2018 روانه بازارها خواهد شد. این بنچمارک نشان می‌دهد که گوشی شارپ FS8018 به تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 630 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز مجهز شده که در کنار آن 6 گیگابایت رم نیز حضور دارد. به‌علاوه، در این لیست می‌بینیم که دستگاه جدید شارپ از اندروید نوقا بهره‌مند بوده که جای تعجب دارد.

مدت زیادی از عرضه اندروید اوریو گذشته و قرار شده که این اسمارت‌فون در سال 2018 عرضه شود و همین جای سوال دارد که چرا شارپ از اندروید اوریو در این هندست استفاده نکرده است. این احتمال وجود دارد که به‌روزرسانی اندروید اوریو اندکی پس از عرضه برای اسمارت‌فون جدید شارپ منتشر شود. این هندست توانسته در بخش تک‌ هسته‌ای گیک‌بنچ امتیاز 961 و در بخش چند هسته‌ای به امتیاز 5215 دست یابد که بسیار عالی به‌نظر می‌رسد. این‌ها تمام مواردی بوده که درباره گوشی جدید شارپ می‌دانیم.

7 در مورد “گوشی جدید شارپ FS8018 مجهز به اندروید نوقا در گیک‌بنچ رویت شد”

  1. شارپ یکی از قدیمی ترین و پیشرو ترین تولید کنندگان گوشی های همراه بوده و هست ولی فقط محدوده فعالیتش در ژاپن بوده
    جالبه بدونید اولین شرکت سازنده صفحه نمایش بی حاشیه بوده و در سال 2014 تولید کرده یعنی چهار سال قبل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH