اندی رابین

اندی رابین کم‌تر از دو هفته پس از ترک شرکت اسنشیال دوباره به این مجموعه برگشت

کم‌تر از دو هفته پیش بود که شنیدیم اندی رابین که به عنوان خالق سیستم‌عامل اندروید محسوب می‌شود، از شرکت اسنشیال جدا شد. هنوز از داغی این خبر کاسته نشده که شنیدیم اندی رابین دوباره به این مجموعه برگشته است.

مطابق گزارشی که از سوی The Information منتشر شده، در سال 2014 یکی از کارمندان زن شاغل در گوگل به بهانه این‌که اندی رابین روابط نامشروعی با وی داشته از او شکایت کرده و به همین سبب رابین مجبور شد که گوگل را ترک کند. ظاهرا رابین از سیاست‌های گوگل مبنی بر ممنوعیت وجود هرگونه رابطه بین سرپرستان و زیردستان تخطی کرده است.

البته این مسئله از نوع آزار جنسی نبوده اما گوگل تحقیقات خود را متوقف و اعلام کرد که رفتار اندی نادرست بوده و قضاوت‌های بدی را به همراه داشت. این در حالی بوده که وقتی اندی در گوگل مشغول به‌کار بود، هیچ‌وقت به رفتار نادرست متهم نشد. با این‌حال در اوضاع فعلی، رابین و اسنشیال به‌صورت توافقی تصمیم گرفتند که رابین اندکی از این جریانات دور شده و به استراحت بپردازد. حالا پس از گذشت کم‌تر از دو هفته از جدایی اندی از تیمش، می‌شنویم که وی به اسنشیال بازگشته است.

او زمانی به اسنشال برگشت که گوشی PH-1 اسنشال نیز در حال سپری کردن اولین فصل تعطیلات خود است. حال که صحبت از خرید تعطیلات شده بد نیست اشاره کنیم هم‌اکنون نسخه آنلاک گوشی اسنشیال با 200 دلار کاهش قیمت و تخفیف 29 درصدی به قیمت 500 دلار به فروش می‌رسد. آن‌گونه که شنیدیم یکی از مدیران اسنشیال تایید کرده که جانشین گوشی اسنشیال که با نام PH-1 شناخته می‌شود از راه خواهد رسید. به‌علاوه اشاره شده که یکی از ویژگی‌های مورد نیاز جدید برای گوشی اسنشیال 2، یک امتیاز گواهینامه IP است. کارکنان اسنشیال می‌گویند که اضافه کردن چنین محافظتی باعث می‌شود که قدم‌های استواری برای اولین گوشی شرکت برداشته شود.

6 در مورد “اندی رابین کم‌تر از دو هفته پس از ترک شرکت اسنشیال دوباره به این مجموعه برگشت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH