سورپرایزهای جدید کمپانی Asus ، به‌زودی معرفی خواهند شد!

سورپرایزهای جدید کمپانی Asus ، به‌زودی معرفی خواهند شد!

کمپانی ایسوس به تازگی، طراحی و توسعه یک اسمارت فون جدید را، تایید کرده است. گوشی جدید کمپانی ایسوس، MeMoFone HD5 نام دارد. اما یک تبلت تازه نیز، با نام PadFone mini نیز قرار است، به جمع محصولات جدید ایسوس افزوده شود.

پیش‌تر نیز اطلاعاتی از این دو محصول جدید شرقی، منتشر شده بود اما ایسوس به تازگی درستی این گزارشات را، تایید کرده است. MeMOFone HD5  همان‌طور که از نامش پیداست، احتمالا 5 اینچی خواهد بود. همچنین با توجه به گزارشاتی که از سایت ChinaTimes به‌دست آمده، جری شن، مدیر عامل کمپانی ایسوس تصمیم دارد، تلفن هوشمند جدید این شرکت را در ماه ژانویه یا فبریه سال آینده، عرضه نماید.

PadFone mini نیز، یک اسمارت فون/تبلت دیگر است. این محصول از یک تبلت 7 اینچی و یک گوشی هوشمند 4 اینچی، تشکیل می‌شود. به نظر می‌رسد، این محصول قبل از ممو فون HD5 عرضه خواهد شد. زمان احتمالی که برای عرضه آن در نظر گرفته شده، ماه نوامبر و دسامبر است.

هنوز مشخصات این دو محصول، به صورت رسمی تاییده نشده است، هرچند احتمالا MeMOFone HD5 با توجه به نامش، یک صفحه نمایش اچ‌دی را در خود جای خواهد داد. به نظر شما، آیا کمپانی ایسوس می‌تواند با معرفی و عرضه MeMOFone HD5 و پدفون مینی، سهم فروش محصولات خود را در بازار گسترش دهد؟!

 

3 در مورد “سورپرایزهای جدید کمپانی Asus ، به‌زودی معرفی خواهند شد!”

  1. هادی بکتاش

    دوستان با این که توی خارج نیستم اما خبری دارم حتی هیچ سایت ایرانی و خارجی نداره بزودی سورپرایز اصلی ایسوس ساحتن تبلت اتم 2 گیگاهرزی معرفی می کنم اگر باورتان نمیشه صبر کنید تا متجه بشید دوست دارم وقتی اون معرفی شد آقای گل کار از من نام ببره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH