احتمال وجود گوشی سرفیس‌فون مایکروسافت براساس شایعات جدید

حدود 2 سال پیش بود که مایکروسافت از فعالیت در زمینه بازار سخت‌افزار گوشی‌های هوشمند کناره‌گیری کرد و گفته شد که این کمپانی بر توسعه مجموعه نرم‌افزاری خود برای اسمارت‌فون‌ها تمرکز خواهد کرد. بدین معنا که به توسعه سیستم‌عامل ویندوز 10 برای کلیه پلتفرم‌ها ادامه دهد؛ اما فرآیند تولید گوشی را به تولیدکنندگان ثالث بسپارد. گوشی‌های لومیا 950 و لومیا 950 XL، آخرین اسمارت‌فون‌های بالارده ویندوزی بودند که مایکروسافت شخصا آن‌ها را تولید کرد.

اما شایعاتی وجود دارند که مایکروسافت در اندیشه تولید گوشی بالارده دیگری به منظور جلوگیری از نابودی آن است. گوشی که اصطلاحا سرفیس‌فون نامیده شده، موجودی افسانه‌ای است که در افسانه‌ها سیر می‌کند و شاید وجود آن حقیقت داشته باشد.

براساس شایعات، این دستگاه یک گوشی تاشونده است که در صورت باز شدن می‌تواند مشابه گوشی اکسون M شرکت ZTE به یک تبلت تبدیل شود. یکی از دلایل اصلی که شایعات پیرامون سرفیس‌فون هنوز هم به قوت خود وجود دارند، این است که ما همواره پتنت‌های جدیدی از این گوشی را مشاهده می‌کنیم. پتنت‌هایی که به مایکروسافت نسبت داده شده‌اند و ویژگی‌های دستگاه‌های تاشو را دارند.

اکنون وب‌سایت WindowsCentral با پتنت‌هایی مواجه شده که در طرحی اجمالی، 2 روش احتمالی متفاوت برای عملکرد دوربین در گوشی‌هایی از این دست را نشان می‌دهد. در یکی از پتنت‌ها، لنز دوربین بر روی یک نیمه و ماژول عکس‌برداری بر روی نیمه دیگر گوشی قرار گرفته است. با بستن گوشی، دستگاه از وضعیت تبلت به حالت گوشی تغییر وضعیت می‌دهد و 2 نیمه گوشی از طریق اتصال مغناطیسی به یکدیگر متصل می‌شوند. پتنت دوم در مورد چگونگی پنهان شدن ماژول ثانویه دوربین به وسیله یک فلاپ مکانیکی، در حالتی که دستگاه در وضعیت باز شده قرار دارد، توضیح می‌دهد و لذا قسمت داخلی ماژول نشان داده نمی‌شود.

7 در مورد “احتمال وجود گوشی سرفیس‌فون مایکروسافت براساس شایعات جدید”

  1. اینکه یک شرکت معتبر بیاد وارد یک رقابت سخت بشه خب معلومه که باید تمرکز خاصی روی اون محصولش داشته باشه اما بیشتر کسانی که من باهاشون سروکار داشتم میترسیدن که گوشیهای لومیا رو بخرند به این خاطر که کار کردن باهاشون سخته البته تا حدودی حق داشتند به خاطر شرایط خاصی که تحریمها برای کشور ما بوجود آورده بود اما معضل نبود و میشد اونو با راهکاری خیلی ساده حل کرد.دوم اینکه سواد کار کردن با گوشیهای لومیا با بقیه گوشیها فرق میکرد و سوم اینکه در مقابل اپل از گوشیهای ارزانی بهره میبرد و سود آنچنانی نداشت شما ببینید محصولاد اپل انگشت شمارند اما ببینید چه قیمتهای سرسام آوری دارن مثل خودروهای ایرانی البته جدای از کیفیت اونها.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH