جدیدترین رندرهای منتشر شده از گلکسی S9 را ببینید

تاکنون اخبار و اطلاعات زیادی در رابطه با پرچمدار آینده سامسونگ به گوش رسیده و مشخصات آن لو رفته است. البته یکی از سوالاتی که هنوز نمی‌توان جواب قطعی به آن داد، چگونگی طراحی گلکسی S9 و +S9 است. با این حال انتظار نمی‌رود تغییرات چشم‌گیری را به نسبت نسل فعلی این خانواده پرچم‌دار شاهد باشیم.

به‌تازگی حساب کاربری Samsungmobile.News، توییتی را منتشر کرده است که در آن می‌توانیم رندرهای گلکسی S9 را در رنگ‌های مختلف مشاهده کنیم. متاسفانه نمی‌توان به صورت قطعی این رندرها را تایید کرد زیرا ممکن است این تصویر تنها توسط یکی از طرفداران دو آتشه سامسونگ طراحی شده باشد!

با این حال اگرچه باز هم باید به چشم شایعه به این تصویر نگاه کنیم، اما خصوصیات ظاهری در نظر گرفته شده برای این رندر با اطلاعات در دسترس از گلکسی S9 تطابق دارد.

همان‌طور که در تصویر مشخص است، حاشیه‌های زاید اطراف نمایشگر در این اسمارت‌فون بسیار کم خواهد بود. به عبارت دیگر، این حاشیه‌های حتی کم‌تر از نمونه موجود در گلکسی S8 هستند. در واقع کم‌تر شدن حاشیه این سوال را به وجود می‌آورد که آیا چشم بادامی‌های کره‌ای هنوز نسبت تصویر 18.5 به 9 موجود در گلکسی S8 را حفظ خواهند کرد و یا شاهد تغییراتی در آن نیز خواهیم بود.

در این رندر می‌توانیم تنوع رنگی گلکسی S9 و +S9 را مشاهده کنیم. مطابق آخرین خبرها این پرچم‌دار در رنگ‌های مشکی، خاکستری، طلایی، آبی و بنفش روانه بازار می‌شود. هم‌چنین به نظر می‌رسد سامسونگ محل سنسور اثر انگشت را در بخش پشتی دستگاه حفظ خواهد کرد، لازم به ذکر است در شایعات آمده بود که سامسونگ قصد دارد این سنسور را درون صفحه نمایش تعبیه کند.

 

6 در مورد “جدیدترین رندرهای منتشر شده از گلکسی S9 را ببینید”

  1. دوستان باور کنید تقصیر سامسونگ نیست این رندر هارو بعضی از یوتیوبر ها و توییت کننده ها لو میدن وگرنه سامسونگ زمان معرفی گوشیش معلومه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH