نینتندو سوئیچ

نینتندو 55,000 دستگاه سوییچ را تنها در سه روز در کره به فروش رساند!

در روز‌های گذشته کمپانی نینتندو رسما اعلام کرد این شرکت در مدت زمان کمتر از یک سال توانسته ده میلیون دستگاه کنسول بازی را به فروش برساند که موفقیتی بزرگ را در تاریخ این شرکت محسوب می‌گردد.

اخیرا نیز این سازنده جزییات بیشتری از آمار فروش خیره‌کننده خود منتشر ساخته که نشان می‌دهد این کمپانی تعداد 55,000 دستگاه کنسول نینتندو سوئیچ را تنها در سه روز در کشور کره جنوبی فروخته است.

طبق گزارشی که روی وب‌سایت Reset Era قرار گرفته، میزان فروش این دستگاه در مدت زمان یاد شده، بیشتر از آمار فروش دیگر دستگاه‌های عرضه شده توسط این شرکت از جمله: نینتندو DS و 3DS بوده است. البته باید یادآوری کرد که این میزان فروش هنوز به اندازه استقبال کاربران در هفته ابتدایی عرضه نینتندو سوئیچ نیست ولی مقدار فروش کل در یک ماه همچنان آمار مناسبی را تجربه می‌کند.

نینتندو سوئیچ

 

همچنین گفتنی است که فروش دستگاه نینتندو سوئیچ از همان ابتدای عرضه (همانند بازار اغلب کشور‌ها) در بازار کشور کره‌ جنوبی امکان‌پذیر نبوده و این کنسول از ابتدای ماه جاری در اختیار خریداران قرار گرفته است. به هرحال این میزان فروش نشان می‌دهد که گیمر‌های کشور کره جنوبی برای ورود این دستگاه به کشورشان بسیار مشتاق بوده‌اند و شاید این آمار بازهم افزایش یابد.

6 در مورد “نینتندو 55,000 دستگاه سوییچ را تنها در سه روز در کره به فروش رساند!”

  1. اینجوری که داره پیش میره ps4 ایکس باکس باید به فکر یه کنسول جدید کنن وگرنه کم میارن پیش نیتندو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH