صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر

ساخت صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر دوگانه با تمرکز بر روی گیمینگ توسط سامسونگ

معمای ساخت گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر مدت‌هاست که حل‌ نشده باقی‌مانده و سامسونگ توانست بعد از مدت‌ها این مسئله حل‌ نشده را حل کرده و ثبت اختراع اولین گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر را به نام خود ثبت کند.

کنسول بازی نینتندو 3 دی اس، نوعی کنسول بازی دستی شرکت نینتندو بوده که می‌توان کانسپت جدید سامسونگ در طراحی صفحه‌نمایش قابل‌انعطاف دوگانه را به این کنسول تشبیه کرد.

صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر

در طرح مفهومی سامسونگ برای گوشی هوشمند قابل‌انعطافش، به استفاده از قلم‌های سری S هم اشاره‌ شده است. بسیاری از هنرمندان نقاشی دیجیتال و طراحان گرافیک در حین کار با قلم‌ها بر روی صفحه لپ‌تاپ‌های لمسی یا تبلت‌ها با مشکل مواجه می‌شوند. این موضوع بسیار اهمیت دارد، زمانی‌که صفحه‌ نمایش بسیار کوچک است نباید بخشی از صفحه‌نمایش توسط دست پوشیده شود. ایده سامسونگ در استفاده از هر دو دست در حین کار با گوشی هوشمند منعطفش این مشکل را حل کرده است.

صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر

صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر

هر دو وجه صفحه‌نمایش از دوربین و اسپیکر جداگانه بهره برده که ممکن است کاربردهای بیشتری داشته باشد. داستان‌ها و شایعات زیادی در رابطه با گوشی هوشمند منعطف سامسونگ یا همان سامسونگ گلکسی X، شنیده‌ شده و هنوز هیچ خبر رسمی در رابطه با زمان عرضه این گوشی ارائه نشده است.

6 در مورد “ساخت صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر دوگانه با تمرکز بر روی گیمینگ توسط سامسونگ”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH