آی‌فون X

باز شدن قفل دستگاه با شناخت چهره اشتباهی؛ مشکل جدید آی‌فون X!

سیستم تشخیص چهره آی‌فون X مژده‌ای بود که آی‌فون در دهمین سالگرد خود آن را به دنیای فناوری آورد. صفحه‌نمایش لبه به لبه و سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی هر کاربری را هیجان‌زده می‌کند؛ اما این ویژگی برای کاربری از چین با نام «یان» چندان هم جالب نبوده و او را به دردسر انداخته است.

یان از چهره خود برای سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی استفاده کره بود ولی همکار او هر بار می‌توانست گوشی هوشمند را با چهره خودش باز کند! یان پس‌ از این اتفاق با پشتیبانی اپل تماس گرفت و با همکار خود به نزدیک‌ترین نمایندگی اپل رفت تا به مسئولان اپل نشان دهد که گوشی هوشمند او درحالی‌که تنها یک چهره در حافظه‌اش ذخیره دارد، چهره همکار یان را شناسایی می‌کند و گوشی هوشمند با شناخت چهره همکار یان به‌راحتی باز می‌شود.

پس از اثبات مشکل سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی آی‌فون X و مشکل دوربین این گوشی هوشمند، یان با بازپرداخت پول خود از طرف اپل، یک آی‌فون X دیگر خریداری کرد ولی آی‌فون X جدید هم باز با مشکل مواجه شد و چهره همکار یان را به‌جای او شناسایی کرد. اپل به یان پیشنهاد بازپرداخت دوم را داده، هنوز مشخص نیست که یان از بازپرداخت دوم برای خرید آی‌فون سوم استفاده کرده است یا خیر!

تابه‌حال داستان‌های زیادی در رابطه با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی آی‌فون X شنیده‌ شده و این اولین‌باری نیست که این سیستم با مشکل مواجه می‌شود.

6 در مورد “باز شدن قفل دستگاه با شناخت چهره اشتباهی؛ مشکل جدید آی‌فون X!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH