موتور جستجوگر Bing

شرکت مایکروسافت قابلیت هوش مصنوعی را به موتور جستجوگر Bing اضافه می‌کند

مایکروسافت اعلام کرده است که مشغول افزودن قابلیت جدید جستجوی هوشمند بر مبنای هوش مصنوعی، به موتور جستجوگر Bing است. این قابلیت‌ها به منظور پاسخ‌دهی سریع‌تر به کاربران، ارائه اطلاعات کامل و جامع‌تر به آن‌ها و قادر نمودن آن‌ها به برقراری تعامل هرچه طبیعی‌تر با موتور جستجو طراحی شده‌اند.

پاسخ‌های هوشمند یکی از ویژگی‌های جدید جستجو هستند که مایکروسافت آن‌ها را به بینگ اضافه کرده است. این ویژگی از توانایی خواندن ماشین به عنوان اهرمی برای خواندن و تحلیل سریع‌تر و مطمئن‌تر اسناد بی‌شمار، جهت فهم پاسخ‌های سطحی و فضای وب استفاده می‌کند.

جستجوگر بینگ از شبکه عصبی عمیق جهت اعتبارسنجی پاسخ‌ها بهره می‌گیرد و به جای دریافت اطلاعات معتبر از یک منبع، این کار را از طریق چندین منبع معتبر انجام می‌دهد. این بدان معناست که کاربران می‌توانند نسبت به پاسخ‌های دریافتی، اطمینان خاطر بیشتری داشته باشند.

اگر چشم‌اندازهای معتبر مختلفی در یک جستجو موجود باشد، بینگ 2 موقعیت مختلف را از منابع معتبر جمع‌آوری کرده و آن‌ها را به‌صورت هوشمندانه در بخش بالایی صفحه به رویت کاربران می‌رساند.

با مقایسه پاسخ‌های بینگ متوجه خواهید شد که این پاسخ‌ها فراتر از محصولات، گسترش یافته‌اند. اکنون می‌توانید تفاوت‌های کلیدی میان 2 آیتم یا موضوع مانند تفاوت میان پیلاتس و یوگا را در یک جدول ساده فهرست نمایید. علاوه‌بر این، بهبودهایی در زمینه جستجوی تصاویر و پرس‌وجوهای محاوره‌ای نیز در موتور جستجوگر Bing اعمال شده است. اکنون کلیه این ویژگی‌ها در دسترس کاربران بینگ قرار دارند.

5 در مورد “شرکت مایکروسافت قابلیت هوش مصنوعی را به موتور جستجوگر Bing اضافه می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH