آی‌مک پرو

بالاترین نسخه آی‌مک پرو قیمتی نزدیک به 14 هزار دلار دارد!

همان‌طور که می‌دانید، آی‌مک پرو محصولی ارزان‌قیمت نبوده و برای خرید نسخه پایه این دستگاه باید 4999 دلار در حساب بانکی خود پول داشته باشید. مسلما چنین قیمتی، این محصول را از دسترس بسیاری از کاربران دور خواهد کرد. اطلاعات زیادی از آی‌مک پرو اپل منتشر شده که برای مثال می‌توان به تراشه T2 برای افزایش امنیت این دستگاه اشاره کرد.

این محصول در پیکربندی‌های مختلفی به فروش می‌رسد و خریدار می‌تواند باتوجه به نیاز خود، مشخصات آن را انتخاب کند. اگر سری به سایت اپل بزنید و به صفحه مربوط به آی‌مک پرو مراجعه کنید، می‌توانید بالاترین نسخه آن را از نظر سخت‌افزار و نرم‌افزار انتخاب کنید که البته چنین امری، هزینه زیادی را از شما طلب می‌کند. برای تصاحب آی‌مک پرو مجهز به قدرتمندترین مشخصات، باید 14 هزار دلار یا به‌صورت دقیق، 139626.98 دلار پول خرج کنید!

بدون هیچ شکی پرداخت 14 هزار دلار برای خرید یک سیستم کامپیوتری کار منطقی و عاقلانه‌ای محسوب نمی‌شود. جالب بوده بدانید که در گذشته این احتمال وجود داشت که بالاترین نمونه این دستگاه قیمتی برابر با 17 هزار دلار داشته باشد. شاید با خود فکر کنید که 14 هزار دلار مبلغ پرداختی برای آی‌مک پرو می‌تواند این دستگاه را تبدیل به گران‌ترین کامپیوتر مک کند ولی باید بگوییم که این‌گونه نیست. براساس گزارشی از bussiness insider در سال 2013، قدرتمندترین نسخه مک پرو، برای یک خریدار هزینه‌ای کمی بیش از 20 هزار دلار در پی داشت.

انتخاب چنین مشخصاتی برای هر کاربر و همچنین هر کاربردی، کار عاقلانه‌ای نبوده ولی اگر فکر می‌کنید در زمینه‌ای که فعالیت دارید، نیاز به محصولی بسیار قدرتمند و البته گران‌قیمت دارید، می‌توانید آی‌مک پرو را خریداری کنید. عرضه این دستگاه از تاریخ 27 دسامبر شروع خواهد شد. برای سفارش نمونه موردنظر خود و همچنین انتخاب مشخصات فنی این کامپیوتر، می‌توانید هم‌اکنون به سایت رسمی اپل و همچنین صفحه مربوط به آی‌مک پرو سر بزنید.

5 در مورد “بالاترین نسخه آی‌مک پرو قیمتی نزدیک به 14 هزار دلار دارد!”

  1. دوستان عزیز اپل بهترینه،شماها فکر کردین مثل مدل های چینی هست نه عزیزم آمررررررررررررررررریکاست کارهای فوقالعاده سنگین را بدون هنگ کردن انجام میده که لپ تاپ هایی دیگه زیرش کم میارند هرپی پول بدی آش میخوری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH