اپل برای محصولات جدیدش، سنگ تمام خواهد گذاشت؟!

اپل برای محصولات جدیدش، سنگ تمام خواهد گذاشت؟!

کمپانی اپل پس از معرفی آی‌فون 5S و آی‌فون 5C، نتوانست نمایش خوبی را از خود بر جای بگذارد. این کمپانی هرساله با معرفی آی‌فون جدید، ایده‌های بکر و ناب خود را به بازار عرضه می‌کرد اما امسال چه شده است که اپل همانند نوکیا، با بی‌برنامگی محصولات قدرت‌مند خود را معرفی می‌کند؟! آیا اپل به بن بست خلاقیت رسیده است؟! سال دیگر شاید زمانی باشد، که تیم کوک به سمت سقوط و اپل به سوی افت شدید سهام خود، گام بردارد!

البته شاید بهتر است خوش‌بین باشیم؛ هرچه که تیم کوک برای آی‌فون‌های جدید کم‌کاری کرد، پشتیبانی اپل قصد دارد نمایشی تمام عیار داشته باشد. با توجه به گزارشات منتشر شده در روز جمعه، گارانتی محصولات اپل احتمالا مشکلات و خرابی‌هایی که آی‌فون 5S ممکن است با آن مواجه شود را، به صورت مجانی و کاملا رایگان پوشش خواهد داد. این اسناد می‌گویند که کمپانی اپل، مشکلات پیکسل‌های صفحه نمایش، شکستن و ضربه دیدن آی‌فون 5S را پوشش و گارانتی خواهد کرد. اگرچه مشکلاتی که کاربر باعث به وجود آمدن آن‌ها می‌شود، خوردگی داخلی و آسیب زدن به آی‌فون 5s را پوشش نداده و گارانتی نمی‌کند. هرگونه آسیب وارد شده به جک صوتی که ناشی از فرو کردن یک جسم خارجی در پورت مربوطه آن باشد، جز مواردی که گارانتی محصولات اپل آن را پوشش می‌دهد، نیست.

اگر با خود فکر می‌کنید اپل بین گارانتی و پشتیبانی آی‌فون 5C و آی‌فون 5S تفاوتی قائل نشده است، سخت در اشتباهید! مشکلاتی که در قاب آی‌فون 5S به وجود بیایند، به صورت رایگان از سوی اپل گارانتی خواهد شد. اما برطرف کردن مشکلات بدنه پلاستیکی آی‌فون 5C رایگان نبوده و باید هزینه‌ آن را به گارانتی پرداخت نمایید. این تفاوت‌هارا نمی‌توان چشم پوشی کرد؛ چراکه اپل مدعی است یکی از بهترین پشتیبانی‌هارا در بین سازندگان تلفن‌های هوشمند دارد!

 

6 در مورد “اپل برای محصولات جدیدش، سنگ تمام خواهد گذاشت؟!”

  1. خیلی باحالید شما بچه ها!!!!
    سایت معتبر تر از the verge که نداریم!!! اونجا به iphone 5s امتیاز 8.8 داده اند متخصص هاش که یکی از بالاترین امتیازات محسوب میشه که تابحال به یک گوشی اسمارت داده شده……..حالا شما میفرماین نتوانست نمایش خوبی را از خود بر جای بگذارد!!!!! اینجا خیلی خوبه، هر وقت میام کلی میخندم!!! 🙂

  2. ١-داشتن حافظه خارجى باعث کندى و اشکالات نرم افزارى و … میشود…
    ٢-صفحه بزرگتر باعث میشود شما نتوانید با یک دست با موبایل کار و تایپ کنید و عملاً با داشتن صفحه بزرگتر باید از دو دست استفاده شود که من شخصه بسیار بدم میاد و نشان داده شده که بسیارى ناراضى هستند (غیر از مشکلات حمل و …)
    ٣-با امدن اینترنت بلوتوث عملاً کاربرد ارسال فایل را از دست داده و بیشتر براى اتصال به دستگاه هاى بى سیمى (ضبط،ماشین،….) به کار میرود.
    ۴-صفحه نمایش رِتینا ایفون یکى از بهترین هاست
    ۵-دوربین ٨م. پ. ایفون بسیار با کیفیت بالا و کمترین nois و بهترین شفافیت و رنگ عکس میگیرد.دوستان توجه داشته باشند که تنها مگاپیکسل بالا در دوربین هاى گوشى ها دلیلى بر بهتر بودن نیست(لطفاً در مورد مگاپیکسل گوگل کنید)
    ۶-ایفون با بدنه اى المینیومى بسیاربادوام و زیباست(موبایل بنده بیشتر از ده بار به زمین و اسفالت خورده و به جز خط و ضربه در اطراف هیچ مشکل سخت افزارى و غیره
    نداشتم…)
    ٧-شما هیچ وقت ویروس نمیگیرید و تقریباً ٩٩٪ برنامه ها بدون مشکل و بدون باگ هستند ولى در اندروید همیشه خطر خرابى برنامه ها و ویروس دار شدن هست (همان طور که در ویندوز هست و بوده و خواهد بود- به دلیل زبان برنامه نویسى این محصولات…)
    **بنده با تمام گوشى ها کار کردم و هیچ کدام بادوام تر و بهتر از ایفون پیدا نکردم ، دوستان توجه کنید که ایفون ۵ و ۵اس از لحاظ ظاهرى نباید فرق کند (یک خانواده هستند) و مثل ۴ و ۴اس تنها قوى تر و … باید باشد و هست.
    باید دید که اپل با نثل جدید ایفون ۶ چه موبایل جدیدى را ارایه میدهد و چقدر با ۵اس تفاوت دارد.

    این مطلب بالا کاملاً غیر حقیقى است و بنده تعجب میکنم چرا سایت شما اینقدر یک جانبه قضاوت میکند!!
    ۵اس با چیپ A7 و قفل لمسى و قدرت تقریباً دو برابرى نسبت به ۵ و ios 7 و بهتر شدن دوربین و ….
    یعنى چقدر بیشتر باید انتظار داشت؟!!
    (بفرما بگم جمیله هم یک دور برقصه…والاااا !)

  3. راستش خیلی گوشیهای ناامید کننده میده بیرون…نه محفظه کارت حافظه ای…نه صفحه نمایش بزرگی…دوربین هم که همون…طراحی هم تکراری…باتری هم خیلی کم…کیفیت صفحه نمایش هم متوسط…بلوتوث هم که تعطیله…واقعا نمیدونم چرا این کمپانی بزرگ اینقدر گوشیهای بی ارزشی میزنه!!!!

    1. با کمی مطالعه میفهمی که برای دوربین تعداد مگاپیکسل مهم نیست و چیزهایی که مهمه در این آیفون ارتقا یافته اند.طراحیش هم که خوبه چرا عوض کنه؟ولی صفحه نمایش و کیفیت صفحه نمایش رو قبول دارم.ولی باتری رو نمیدونم چون باید منتظر تست های Gsmarena بود.

    2. دوست عزیز(STREAK ) از این چرندیاتی گفتی معلومه آیفون که نداشتی هیچ تا حالا یه آیفون از نزدیک ندیدی
      جون خودت نمیخواد نظر بدی
      افرادی مثل تو آرزویه داشتن یه گوشی از آیفون دارن و چون نمیتونن بگیرن و با یه دره پیت دارن سر میکنن میخوان بگن که اون دره پیتشون از همه بهتره و برندش یکه یکه
      آیفون چیزی فراتر از گوشی هسته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH