8 برنامه فوق العاده که جان شما را نجات خواهند داد!

اسمارتفون‌ها و برنامه‌های درون آنها به جزیی جدا نشدنی از زندگی ما تبدیل شده‌اند، اما واقعا وجود این دستگاه‌ها می‌تواند در زمان نیاز و لحظات اورژانسی به دادمان برسد؟ در زیر 8 برنامه بسیار جالب و مفید را که در زمان روی دادن اتفاقات بد به یاری‌اتان خواهند آمد برایتان معرفی می‌کنیم.

CPR/Choking

این برنامه حاوی یک ویدیو بوده که در زمان نیاز به صورت فوری طریقه سی پی آر(احیا) دادن را به شما نشان می‌دهد. این ویدیو توسط پزشکان و آموزگاران ارشد دانشگاه واشنگتن تهیه شده و حاوی آخرین راهنمایی‌ها در این زمینه و آخرین توصیه‌ها از سازمان‌های ملی است.

7لینک دانلود از گوگل پلی

iBP Blood Pressure

این برنامه یک ابزار تحلیلی / پیگیری فشار خون است که از طریق لمس صفحه نمایش فشار خون شمارا اندازه گیری می‌کند. iBP از نمایشگرهای رنگی برای نمایش فشار خون شما در حالت نرمال، بالا یا بیش از حد بالااستفاده می‌کند و با ارایه گراف‌های تعاملی به شما کمک می‌کند مقادیر فشار خون خود را در هفته، ماه، سال و یا هر ساعتی از روز نشان دهید.

screen320x480 (1)

لینک دانلود از گوگل پلی

Instant Heart Rate

این برنامه از دوربین شما برای تشخیص پالس موجود در سر انگشتانتان استفاده می‌کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که انگشت خود را روی دوربین قرار داده و پالس شما نشان داده خواهد شد. در ضمن یک چارت از وضعیت نرمال تپش قلب نیز برای شما به نمایش در خواهد آمد.

5

لینک دانلود از گوگل پلی

ICE: In Case of Emegence

 این برنامه در واقع یک مکان برای ذخیره سازی اطلاعات لازم برای پزشکان و نجات دهندگان است تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند. شما می‌توانید به این برنامه لیستی از کانتکت‌های افراد فامیل و اطلاعاتی از قبیل داروهایی که مصرف می‌کنید، تاریخچه بیماری، آلرژی و هر وضعیت مرتبط به سلامتی را درون آن ذخیره کنید.

6

لینک دانلود از گوگل پلی

ERes-Emergency Medicine

ERes یک ابزار با کاربرد آسان است که شامل ماشین حساب‌های مختلف، طریقه استفاده داروها، سیاست‌های بالینی و محتوایی که مرتبط به ارائه دهندگان مراقبت‌های اورژانس بوده است.

4

لینک دانلود از گوگل پلی

WebMD

این اپلیکیشن دسترسی به اطلاعات مرتبط به سلامتی را فراهم کرده و از ابزار 24/7 پشتیبانی می‌کند و با کمک اطلاعات سلامتی بهینه شده برای موبایل به تصمیم گیری و ارتقا سلامتی یاری می‌رساندد. بعلاوه این برنامه دسترسی به اطلاعات کمک‌های اولیه، البته به کمک ارتباط با شبکه بیسیم را فراهم می‌کند.

2

لینک دانلود از گوگل پلی

SOS Siren

همانطور که از نام این برنامه پیداست، این برنامه تنها با فشردن یک دکمه با ایجاد صدا به اطرافیان شما محل و وضعیت شما را اعلام می‌کند.

3

لینک دانلود از گوگل پلی

iTriage Health

 اگر می‌خواهید بدانید علایمی که دارید مرتبط به چه بیماری است، پرسش‌های خود را از طریق این برنامه پاسخ دهید. این اپلیکیشن توسط پزشکان اورژانس طراحی شده و اجازه دسترسی به پایگاه‌های داده چندین مرکز مراقبت‌های پزشکی و دارویی را می‌دهد.

1

لینک دانلود از گوگل پلی

سالم باشید و شاد!

8 در مورد “8 برنامه فوق العاده که جان شما را نجات خواهند داد!”

  1. توی صفحه دانلود برنامه ibp نوشته که اندازه گیری فشار خون با لمس صفحه غیر ممکن است‌‌ و برای این کار به یک دستگاه جداگانه متصل به گوشی نیاز دارد.

  2. Instant Heart Rate

    این کاملا درست عمل می کنه !
    بنده تست کردم.
    بهنگام ورزش دقیقا ضربان بالای 100 رو نشون میده،برای بچه های کوچک ضربان بالا و حدود 90 تا 100 رو نشون میده و اول صبح که از خواب بیدار شدم 62 بود.
    خوب این نشون میده عملکرد برنامه درسته و من تقریبا 90% نتایجش رو قبول دارم !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH