از طریق فروش فایل‌های خود در گوپاس، درآمد کسب کنید!

Goopas-1

آیا انبوهی از فایل‌ها را در کامپیوتر خود دارید که بی استفاده در حال خاک خوردن هستند؟ تا به حال فکر کرده‌اید که می‌شود از این فایل‌ها کسب درآمد هم کرد؟

 حتما با سمساری آشنا هستید. جایی که افراد کالاهای دست دوم‌شان را برای فروش قرار می‌دهند تا اشخاصی که به آن وسیله نیاز دارند با قیمت پایین‌تر آن را تهیه کنند. در واقع کالای دست دوم را دور نمی‌اندازند بلکه آن را می‌فروشند. اما ایده‌ای جالب توسط یک تیم ایرانی پیاده شده که فایل‌های الکترونیکی خود را می‌توانید در سایتی به نام گوپاس بفروشید. گوپاس به عنوان اولین وب سایت خرید و فروش فایل از سال 1391 شروع به کار کرده است. پس از ثبت نام در این وب سایت، به شما یک کنترل پنل اختصاص داده می‌شود که شما می‌توانید فایل‌های خود را که البته قوانین کپی رایت را رعایت می‌کنند و دارای کیفیت خوبی می‌باشند، از طریق این کنترل پنل آپلود نموده و برای فروش در معرض دید عموم قرار دهید. در صورتی که خود شما هم نیازمند فایلی باشید، می‌توانید به سادگی از درآمد کسب شده یا با استفاده از یکی از کارت‌های عضو شتاب اقدام به خرید فایل‌ دلخواه‌تان نمایید. فایل‌های شما می‌توانند موارد ساده‌ای مثل یک پروژه دانشگاهی، یک جزوه خوب، یک پروژه کارآموزی، یک مقاله، یک قالب رزومه کاری، یک کد برنامه نویسی، یک عکس زیبا و یا هر نوع فایل دیگری باشد.

 از ویژگی‌های این سایت، رایگان بودن آپلود فایل و عدم محدودیت در تعداد آپلود فایل است. علاوه بر این شما فایل‌های خود را یک بار نمی‌فروشید، فایل شما می‌تواند برای همیشه در گوپاس قرار گیرد و هزاران هزار بار به فروش برسد که البته هر بار منفعت این فروش به شما خواهد رسید.

 شاید الان وقت آن رسیده باشد که نگاهی به کامپیوترتان بیندازید و فایل‌هایی که فکر می‌کنید به درد دیگران می‌خورد و در گوشه کامپیوترتان در حال خاک خوردن است را برای فروش در گوپاس  قرار دهید و هم خود سود ببرید و هم این منفعت را به دیگران که نیازمند فایل‌های شما هستند برسانید.

Goopas2

 ورود به سایت گوپاس

8 در مورد “از طریق فروش فایل‌های خود در گوپاس، درآمد کسب کنید!”

  1. ایده خیلی مزخرفیه کلی محدودیت داره حتی من یک بار فایل هام رو گذاشتم اونجا تائید نشد.
    اگر میخواهید واقعا بدون محدودیت فایل بفروشید حتما با این سایت کار کنید.
    کلی امکانات و بدون محدودیت

    http://filesell.ir/?rid=9689

  2. هر فایلی رو. من واسه دانش اموزا تحقیق . مقاله جمع میکردم . حتی پایان نامه و کلی کتاب دارم همه رو میشه اینجا فروخت

    1. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما .چگونه میتوانم در سایت شما عضو شوم چون من فایل های ارزشمندی را برای روش دارم.بیزحمت مرا راهنمایی کنید.

    1. سلام دوست عزیز
      از تیم پشتیبانی گوپاس هستم. در قسمت بالای سایت ، با کلیک بر روی منوی سایت چگونه کار می کند. راهنمایی های لازم انجام شده است. شما همین طور میتونید قسمت پرسش و پاسخ رو مشاهده کنید. در صورتی که باز هم سوال داشتید با ارسال ایمیل به ما در قسمت تماس با ما جواب شما در اسرع وقت داده میشه.
      امیدواریم که با آپلود فایل های با کیفیت درآمد زایی مناسبی برای خودتون ایجاد کنید. ما همواره تلاش می کنیم که بهترین کیفیت و خدمات رو برای کاربرانمون فراهم کنیم.
      در صورتی که صفحه فیس بوک گوپاس رو هم لایک کنید از آخرین مسابقات، اخبار و پیشنهادات ما مطلع خواهید شد.
      باتشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH