پرتره‌ای دیگر از فبلت نوکیا، منتشر شد!

پرتره‌ای دیگر از فبلت نوکیا، منتشر شد!

پس از معرفی بزرگ و قدرت‌مند ترین تلفن‌های هوشمند بازار توسط سامسونگ و سونی، رونمایی یک محصول دیگر باقی مانده است. فبلت دیگری که قرار است قدرت جادویی خود را به همه در روز معارفه‌اش نشان دهد، لومیا 1520 نام دارد. این فبلت را می‌توان یک محصول قدرت‌مند دیگر در بازار تلفن‌های همراه بزرگ که “فبلت” نامیده می‌شوند، دانست. لومیا 1520 اولین فبلتی است که نگاهی متفاوت را به کاربر ارائه می‌دهد؛ تجربه سیستم عامل بی نقص ویندوز فون در یک صفحه نمایش 6 اینچی!

پرتره‌ای دیگر از فبلت نوکیا، منتشر شد!

به تازگی نیز، تصاویر دیگری از فبلت نوکیا با نام لومیا 1520 منتشر شده است. این تصویر تازه، نشان دهنده اولین فبلت ویندوزی بازار بوده که لومیا 1520 نوکیا را از نمایی نزدیک، نشان می‌دهد. نام نوکیا در بالای این فبلت و سه دکمه خازنی انتهایی آن، جلوه‌ای بی نظیر را به فبلت لومیا 1520 ارائه کرده‌اند.

در همین حال، تایید شده است که قدرت بی بدیل لومیا 1520 از یک پردازنده چهارهسته‌ای کوالکام  Snapdragon 800 و دوربین 20 مگاپیکسلی  PureView، نشأت می‌گیرد. نوکیا، تولید کننده فنلاندی محصولات ویندوزی تایید کرده است که 21 اکتبر، یک کنفرانس مطبوعاتی را برگزار خواهد کرد. در این رویداد خبری، فبلت لومیا 1520 معرفی می‌شود اگرچه دیدن محصولات تازه دیگری از سوی این کمپانی، دور از ذهن نخواهد بود!

به نظر شما با این بازار شلوغ و مملوء از محصولات پرقدرت، فبلت لومیا 1520 چه جایگاهی را به خود اختصاص خواهد داد؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH