میزان تولید آی‌فون X با تقاضای آن برابری می‌کند

پیش از عرضه گوشی آی‌فون X، به دفعات گزارش شد که موجودی این اسمارت‌فون در زمان عرضه محدود خواهد بود. براساس گزارشات، شرکای تولیدی اپل در ارتباط با برخی قطعات دچار مشکل بودند و این موضوع تنگناهایی را در فرآیند تولید ایجاد کرده بود. بیش از یک ماه از عرضه آی‌فون X می‌گذرد و نهایتا اکنون اپل پاسخگوی تقاضاها برای گوشی آی‌فون خود شده است. هم‌اکنون هندست پرچم‌دار جدید برای خرید و تحویل در روز بعد قابل دسترس است.

در حال حاضر تمامی مدل‌های آی‌فون X در فهرست فروشگاه آنلاین اپل در ایالات متحده آمریکا موجود هستند. کاربران می‌توانند همه مدل‌های آی‌فون X را با تحویل در روز بعد تهیه کنند؛ موضوعی که در بدو عرضه این اسمارت‌فون به بازار غیرممکن بود. برآورد کاهش زمان تحویل محصول پیش از پایان سال جاری پیش‌بینی شده بود؛ زیرا اپل توانست مشکل تاخیر در ارسال سفارشات را برطرف کند.

میزان تقاضا برای اسمارت‌فون پرچم‌دار جدید شرکت اپل قابل توجه است و قطعا به مشکلات تامین محصول کمکی نخواهد کرد. فروش مجدد این دستگاه در فروشگاه‌هایی نظیر eBay موقعیت ویژه‌ای را در اختیار دلالان قرار داد و منافع خارق‌العاده‌ای را نصیب آن‌ها کرد.

وضعیت موجودی محصول تنها در فروشگاه‌های آنلاین اپل بهبود نیافته و موجودی قابل توجهی از گوشی آی‌فون X نیز در دسترس سرویس‌دهنده‌های مخابراتی ثالث و خرده‌فروشان قرار دارد. مشتریانی که در ابتدای امر قادر به تهیه این مدل نبودند، اکنون بسیار ساده‌تر می‌توانند این اسمارت‌فون را در بازار یافته و خریداری نمایند.

5 در مورد “میزان تولید آی‌فون X با تقاضای آن برابری می‌کند”

  1. اگه یه بار به مشکل بخورن باهاش دیگع عمرا سمت ایفون برن همینای ک هی میخرن فک میکنن چیه حالا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH