اوپو

کاهش 10 درصدی تولیدات شرکت‌های هواوی، اوپو و ویوو در سه‌ماهه چهارم امسال

شرکت‌های هواوی، اوپو و ویوو که 3 تولیدکننده عمده اسمارت‌فون در کشور چین به شمار می‌آیند، طی سه‌ماهه چهارم سال جاری با افت 10 درصدی میزان سفارشات گوشی‌های هوشمند خود مواجه شده‌اند. این اطلاعات از منابع مرتبط با تامین‌کنندگان رده‌بالای تولیدکنندگان مذکور به‌دست آمده‌اند. با توجه به این‌که میزان تقاضای جهانی برای گوشی‌های هوشمند چندان پر رنگ نیست، برای سه‌ماهه نخست سال 2018 نیز انتظار می‌رود که شاهد افت تقاضا برای هندست‌های این برندهای چینی باشیم.

کمپانی هواوی که پس از شرکت اپل، عنوان دومین تولیدکننده بزرگ اسمارت‌فون در دنیا را به خود اختصاص داد، اخیرا تایید کرده که اسمارت‌فون پیشرفته میت 10 پرو خود را از طریق سرویس‌دهنده‌های مخابراتی ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد کرد. شرکت اوپو پس از تلاش نافرجام در زمینه فروش هندست‌های خود در فروشگاه‌های فیزیکی، بار دیگر بر روی فروش آنلاین تولیدات خود متمرکز شده و لذا این تولیدکننده به‌منظور تقویت حضور آنلاین خود با ستارگان دنیای تجارت الکترونیکی مانند آمازون و فلیپ‌کارت همکاری می‌کند. شرکت ویوو نیز از تقاضای محدود در این دوره زمانی رنج می‌برد.

یکی از تولیدکنندگان چینی گوشی‌های هوشمند که برخلاف این رویه عمل نموده، کمپانی شیائومی است. پیش‌تر خبر هیجان‌انگیز شروع گفتگوهای شیائومی با سرویس‌دهنده‌های مخابراتی ایالات متحده جهت فروش مدل‌های پرچم‌دار این کمپانی در آمریکا اعلام شد. این فرآیند ظرف 2 سال آینده آغاز می‌شود. به لطف انضباط متعادلی که متکی بر فروش آنلاین و حضور در فروشگاه‌هاست، شیائومی موفق شده از روند نزولی که گریبان رقبای چینی این شرکت را گرفته، بگریزد.

5 در مورد “کاهش 10 درصدی تولیدات شرکت‌های هواوی، اوپو و ویوو در سه‌ماهه چهارم امسال”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH