رونمایی کمپانی سامسونگ از ساندبار ممتاز جدید خود طی رویداد CES 2018

با وجود این‌که بسیاری از ما به تجهیز منازل خود با سیستم‌های سینمای خانگی بزرگ که می‌توانند آینده تجربه ادراکی ما از فیلم باشند، علاقه‌مند هستیم؛ این موضوع به خاطر هزینه بالا، محدودیت فضا و مواردی از این دست همیشه امکان‌پذیر نیست. در این شرایط استفاده از ساندبارها که معمولا ابعاد کوچک‌تری دارند راه‌گشا خواهد بود.

در صورتی‌که به دنبال خرید یک ساندبار جدید هستید، احتمالا برایتان جالب خواهد بود که بدانید شرکت سامسونگ اقدام به معرفی ساندبار ساند پلاس NW700 خواهد کرد. این ساندبار، مدل جدیدی است که سامسونگ برای رونمایی از آن طی رویداد CES 2018 برنامه‌ریزی کرده و براساس ادعای شرکت، این ساندبار مخصوص “سبک زندگی ممتاز” خواهد بود.

ساندبار جدید، مدل نسل قبلی خود با نام MS650 ساند پلاس را به موفقیت خواهد رساند و با میزبانی از چند پیشرفت جدید شامل قابلیت حذف اعوجاجات صوتی، توئیترهای طیف گسترده و کنترل چندین بلندگو به بازار عرضه خواهد شد. ضخامت این دستگاه معادل 53.5 میلی‌متر بوده که به معنای طراحی باریک‌تر آن در مقایسه با برخی نمونه‌های موجود در بازار است. هدف سامسونگ از این اقدام، مناسب‌سازی محصول برای نصب بر روی دیوار و به‌طور ویژه در قسمت زیرین تلویزیون‌های ساخت این شرکت است.

همچنین ساندبار NW700 با یک ساب‌ووفر داخلی عرضه می‌شود؛ بدین معنا که این دستگاه بایستی قادر به بازتولید باسی عمیق برای کاربران باشد. برای تست ساندبار فوق بایستی منتظر بمانید تا اطمینان حاصل کنید که آیا این محصول برای تامین اهدافتان کفایت خواهد کرد یا خیر. ساندبار NW700 دارای 3 وضعیت صوتی مختلف با نام‌های استاندارد، فراگیر و اسمارت (هوشمند) است که حالت هوشمند، بلندی صدا و افکت‌های صوتی فراگیر را به‌صورت پویا تنظیم می‌نماید.

هنوز در مورد قیمت این محصول هیچ صحبتی مطرح نشده اما همان‌طور که گفتیم، از این ساندبار در نمایشگاه CES 2018 که در هفته اول ژانویه سال بعد برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. لذا تا آن زمان منتظر اخبار به‌روز شده باشید.

5 در مورد “رونمایی کمپانی سامسونگ از ساندبار ممتاز جدید خود طی رویداد CES 2018”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH