آنر 9 لایت

کمپانی هواوی از گوشی هوشمند آنر 9 لایت رونمایی کرد

کمپانی هواوی طی رویدادی در چین از گوشی آنر 9 لایت رونمایی کرد که نمونه‌ای مقرون‌ به‌صرفه‌تر از اسمارت‌فون آنر 9 به‌شمار می‌آید. آنر 9 لایت به همراه یک نمایشگر 5.65 اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد 18:9 به بازار خواهد آمد. این اسمارت‌فون دارای دوربین دوگانه در هر 2 سمت دستگاه است و با آخرین نسخه از رابط کاربری Emotion UI مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید اوریو عرضه می‌شود.

آنر 9 لایت از چیپست کایرین 659 که دارای پردازنده‌ای 8 هسته‌ای با حداکثر فرکانس 2.36 گیگاهرتز است استفاده می‌کند و مجهز به 3 یا 4 گیگابایت رم است که به ترتیب در کنار 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی قرار می‌گیرد و ظرفیت حافظه آن از طریق درگاه کارت تا سقف 256 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

دوربین‌های دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی هم در بخش جلویی و هم قسمت پشتی گوشی وجود دارند و هر 2 قادر به ضبط ویدیو با رزولوشن 1080p هستند. باتری این گجت از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر بوده و از قابلیت سوپرشارژ پشتیبانی می‌کند.

قیمت‌گذاری آنر 9 لایت از 182 دلار برای مدل مجهز به رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی شروع می‌شود. نمونه دارای 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 227 دلار عرضه خواهد شد و گران‌ترین گزینه مربوط به مدلی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است و قیمتی معادل 273 دلار دارد. این اسمارت‌فون در رنگ‌های سورمه‌ای، خاکستری، مشکی و سفید مرواریدی عرضه می‌شود و در تاریخ 26 دسامبر در چین وارد بازار خواهد شد. کشورهای هندوستان، روسیه و بریتانیا نیز به‌زودی این دستگاه را دریافت خواهند کرد.

8 در مورد “کمپانی هواوی از گوشی هوشمند آنر 9 لایت رونمایی کرد”

    1. هواوی توی آنر وی ۸ قبل از ایفون گوشی با دوربین دوگانه و البته بهم چسبیده با نوار سیاه رو معرفی کرد و این که آنر های سری اصلی و لایت همیشه شیشه ای بودند و ایفون ۸ بعد ها شیشه ای شد پس دوباره میشه گفت هواوی از طراهی خودش استفاده کرده تنها دلیل این هم که اون نوار سیاه دوربین روی گوشی گذاشته شباهت زیادش به انر ۸ و ممکنه اشتباه بشه اگر این نوار نباشه

    1. مطمئنا میاد.من میخاستم آ۸ بخرم ولی با قیمت گذاری سامسونگ دگ قیدشو زدم ولی این گوشی خیلی خوبه سخت افزار مناسب در کنار طراحی زیبا و قیمت گذاری مناسب ارزش خریدشو خیلی بالا برده امید وارم هرچه زود تر بیاد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH