شیائومی می 6X

تصاویر لو رفته از قاب شیائومی می 6X؛ شباهت محل قرارگیری دوربین دوگانه با آی‌فون X

در روزهای اخیر شرکت چینی شیائومی اعلام کرد که گوشی هوشمند جدیدی را وارد بازار می‌کند و در حال کار کردن بر روی تلفن هوشمند جدیدش است. شیائومی سال آینده از پرچم‌دار خود یعنی می 7 رونمایی می‌کند ولی در حال حاضر بر روی دستگاهی دیگر با نام شیائومی می 6X در حال کار است.

در خبرها تصویر لو رفته‌ای از می 6X شیائومی منتشر شده که این تصویر به قاب این اسمارت‌فون تعلق دارد. این اولین باری است که خبری از می 6X شنیده می‌شود و در خبرها به این موضوع اشاره‌ شده که این تلفن هوشمند مدل به‌روز شده می 6 است، می 6 در حال حاضر پرچم‌دار شیائومی محسوب می‌شود.

در تصویر لو رفته این موضع استنباط می‌شود که اسمارت‌فون جدید دوربین دوگانه دارد و دوربین دوگانه به‌صورت عمودی قرار گرفته است.

در وسط قاب دایره‌ای بزرگ قرار دارد که محل قرارگیری سنسور اثر انگشت است. تصویر منتشر شده از قاب سیلیکونی شفاف می 6X محل قرارگیری دکمه‌ها را هم مشخص کرده است. به‌نظر می‌رسد اسپیکر در پایین اسمارت‌فون واقع‌ شده و این مدل از جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز بهره می‌برد.

شیائومی می 6X

با توجه به قرارگیری سنسور اثر انگشت در پشت‌ گوشی هوشمند، امکان لبه به لبه بودن صفحه‌ نمایش وجود دارد، این سبک از طراحی تلفن همراه در میان بسیاری از تولیدکنندگان باب شده و به‌تازگی گوشی هوشمند ردمی 5 و ردمی 5 پلاس هم با این سبک طراحی و ارائه‌ شدند.

می 5X در ماه جولای سال جاری رونمایی شد، اگر کمپانی در حال کار کردن بر روی می 6X باشد، انتظار می‌رود که در نیمه اول 2018 عرضه شود.

شیائومی می 7 با صفحه‌ نمایش 5.65 اینچی عرضه می‌شود، می 7 پلاس هم ممکن است با صفحه‌ نمایشی بزرگ‌تر در حدود 6.01 اینچ معرفی شود. هر دو گوشی هوشمند با نسبت تصویر 18:9 عرضه می‌شوند. می 7 با باتری 3200 میلی‌آمپری عرضه می‌شود و انتظار می‌رود نسخه بزرگ‌تر با ظرفیت باتری بیشتر در حدود 3500 میلی‌آمپر معرفی شود. هر دو دستگاه از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند.

براساس اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، پردازنده اسنپدراگون 845 در این گوشی‌های هوشمند استفاده‌ شده و ظرفیت رم آن‌ها 6 گیگابایت است. هر دو مدل با دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای سونی IMX380 و IMX350 عرضه می‌شوند.

5 در مورد “تصاویر لو رفته از قاب شیائومی می 6X؛ شباهت محل قرارگیری دوربین دوگانه با آی‌فون X”

  1. هیچ زیبایی من تو طراحی ایفون ایکس نمیبینم اینا فقط شبیهش میزنن ۴ نفر که عشق ایفون دارن پولشون نمیرسه بخر برن اینو بگیرن

  2. هر موقع تونست یه گوشی خودش طراحی کنه مثل هواوی و کپی نکرد اون موقع میشه روش حساب باز کرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH