تکنولوژی‌های پوشیدنی

ثبت پتنتی از سوی اپل که نشان‌دهنده احتمال فعالیت آن در زمینه لباس هوشمند است

امروزه ما در بسیاری از وسایل اطرافمان با تکنولوژی سروکار داریم. گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند بخشی از تکنولوژی بوده که هر روز با آن‌ها در ارتباط هستیم. ساعت هوشمند یکی از ابتدایی‌ترین شکل‌های تکنولوژی پوشیدنی است که بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها مانند گوگل در حال کار کردن بر روی تکنولوژی‌های پوشیدنی و ارتقایافته آن هستند.

در این میان گوگل تنها شرکتی نبوده که بر روی تکنولوژی پوشیدنی کار می‌کند، اپل هم به‌تازگی در این زمینه فعالیت‌هایی داشته است. اپل در حال ثبت اختراعی در زمینه تولید لباسی با پارچه هوشمند است. براساس طرح‌های اولیه ارائه‌ شده، پارچه هوشمند اپل قابلیت اتصال به تجهیزات الکترونیکی را دارد.

اپل

ایده اپل در این زمینه فراتر از یک لباس هوشمند به‌نظر می‌رسد، اپل در تلاش است تا پوششی با قابلیت جدا شدن تولید کند که کاربر بتواند آن را به سطوح بسیاری متصل کند و استفاده‌های متفاوتی از آن داشته باشد.

پارچه هوشمند اپل قابلیت اتصال به کیف، شلوار، جیب، کلاه، کمربند و حتی رویه مبل را هم دارد، تصور کنید که بر روی مبلی نشسته‌اید که تمام اطلاعات بدن شما از قبیل وزن، دمای بدن و بسیاری از اطلاعات دیگر را به شما نشان می‌دهد.

این ایده تنها به‌عنوان اختراعی ثبت‌ شده به‌حساب نمی‌آید و بدون شک اپل دیر یا زود این فناوری را وارد صنعت می‌کند و به تولید انبوه می‌رساند. اپل قصد دارد تا تکنولوژی پوشیدنی خود را از سطح ساعت‌های هوشمند ارتقا دهد و بالاتر ببرد.

4 در مورد “ثبت پتنتی از سوی اپل که نشان‌دهنده احتمال فعالیت آن در زمینه لباس هوشمند است”

  1. پوشیدنی های خیلی زیادی میشه ساخت تولید کرد ولی اینا فقط چسبیدن به ساعت این چیزا که همه شرکت ها دارن تولیدش میکنن دیگه

  2. اپل هر وقت تونست یه گوشی بی عیب نقص تولید کنه اون موقع بره به فکر ساخت وسایل جانبی دیگش هم باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH