بازگشایی گوشی توسط چهره

تایید شد: قابلیت بازگشایی گوشی توسط چهره به وان‌پلاس 5 اضافه می‌شود

وان‌پلاس 5T با یک ویژگی متفاوت نسبت به وان‌پلاس 5 معرفی شد. این گوشی هوشمند جدید از قابلیت بازگشایی توسط چهره می‌برد. باتوجه به این مسئله که هر دو دستگاه یاد شده از سخت‌افزاری مشابه بهره می‌برند، اضافه شدن قابلیت بازگشایی گوشی توسط چهره به وان‌پلاس 5 موضوع عجیبی تلقی نمی‌شود. در ماه گذشته گزارشی منتشر شده مبنی‌ بر این‌که این قابلیت در به‌روزرسانی اندروید اوریو به وان‌پلاس 5 اضافه می‌شود. حال کارل پی، مدیرعامل وان‌پلاس، این موضوع را تایید کرده است.

قابلیت بازگشایی گوشی توسط چهره که توسط وان‌پلاس 5T معرفی شد از فناوری‌های پیچیده و پیشرفته‌ای همانند آی‌فون X بهره نمی‌برد. در اصل وان‌پلاس از دوربین سلفی برای این ویژگی استفاده می‌کند. چنین موضوعی باعث می‌شود که وان‌پلاس 5 نیز بدون نیاز به اجزای جدیدی، قادر به انجام چنین کاری باشد.

این شرکت چینی انتشار نسخه جدید اندروید یعنی اوریو را برای وان‌پلاس 5 شروع کرده، ولی در لیست تغییرات مربوط به این نسخه، خبری از قابلیت بازگشایی گوشی توسط چهره نیست. باتوجه به تایید مدیرعامل این شرکت، در آینده نزدیک باید شاهد افزوده شدن ویژگی موردنظر به این دستگاه باشیم.

4 در مورد “تایید شد: قابلیت بازگشایی گوشی توسط چهره به وان‌پلاس 5 اضافه می‌شود”

  1. من وان پلاس ۵دارم. واقعا گوشی خوبیه هیچ چیز از پرچم دارا کم نداره. فقط صفحه بود که الان بهتر شده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH