آی‌فون‌ 6 و 6 پلاس

موفقیت بیشتر آی‌فون‌ 6 و 6 پلاس نسبت آی‌فون 8، 8 پلاس و آی‌فون X

در حالی‌که به‌نظر می‌رسد کاربران گوشی آی‌فون X به اسمارت‌فون جدید خود علاقه دارند، اما ظاهرا اقبال به پرچم‌داران سال 2017 شرکت اپل از میزان موفقیت گوشی‌های آی‌فون‌ 6 و 6 پلاس بیش‌تر نبوده است.

یک شرکت تحقیقاتی به بررسی نمونه‌ای آماری از خریداران گوشی آی‌فون X در ماه منتهی به روز 3 دسامبر پرداخته است و متوجه شده که گوشی‌های آی‌فون 8، 8 پلاس و آی‌فون X سهمی 68 درصدی از فروش هندست‌های اپل در ایالات متحده را به خود اختصاص داده‌اند که فاصله قابل توجهی با سهم 91 درصدی گوشی‌های آی‌فون‌ 6 و 6 پلاس در دوره زمانی مشابه پس از عرضه به بازار دارد.

در واقع میزان اقبال به مدل‌های جدیدتر آی‌فون در مقایسه با نمونه‌های قدیمی‌تر، کمترین میزان را طی سالیان اخیر داشته است. همان‌گونه که در نمودار زیر می‌بینید، حداقل در ایالات متحده این‌طور بوده است. نیازی به گفتن نیست که قیمت‌گذاری و دسترس‌پذیری گوشی آی‌فون X احتمالا دلیل بهتری برای توضیح این پدیده خواهد بود تا این‌که در عوض بخواهیم این موضوع را ناشی از فروش ضعیف و غیر منتظره آی‌فون‌های جدید بدانیم.

سایر تحقیقات نیز دقیقا به این جمع‌بندی اشاره دارند. پیش‌بینی می‌شود که احتمالا اپل برای نخستین بار طی 3 ماهه جاری بتواند میانگین قیمت فروش آی‌فون‌های خود را به 700 دلار برساند. از سوی دیگر میزان اقبال در چین بسیار امیدوارکننده است. بررسی‌های بازار سرمایه RBC نشان می‌دهد که میزان علاقه‌مندی بالقوه به آی‌فون X در میان خریداران چینی نسبت به ایالات متحده 2 برابر است.

چین یکی از مهم‌ترین بازارها برای تیم کوپرتینویی به‌شمار می‌آید که 20 درصد از فروش این کمپانی را به خود اختصاص داده است. این سطح از علاقه‌مندی به خوبی نشان‌دهنده طراحی گوشی‌های آی‌فون بعدی بوده که در آینده می‌توانند توسط اپل تولید شوند. هنوز تا زمان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی سه‌ماهه شرکت اپل و اعلام شمار دقیق گوشی‌های آی‌فون فروخته شده توسط این شرکت، گمانه‌زنی‌ها ادامه خواهند یافت.

5 در مورد “موفقیت بیشتر آی‌فون‌ 6 و 6 پلاس نسبت آی‌فون 8، 8 پلاس و آی‌فون X”

  1. من تازه خریدم تقریبا یک ماه البته کارکردشو ریپک درحد .راضیم و لذت میبرم .هرچند پرچمدار s7edgeداشتم ولی ایفون ی حسی میده ب ادم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH