اپل

عذرخواهی اپل به خاطر فاجعه باتری گوشی‌های آی‌فون و پیشنهاد تعویض باتری با 29 دلار!

با توجه به 8 اقامه دعوی علیه کمپانی اپل، نگرانی‌ها درباره راه‌کار این شرکت برای خروج از قائله مذکور آغاز شده است. به‌نظر می‌رسد که اپل پاسخ خود را در قالب یک عذرخواهی رسمی و همچنین پیشنهاد تعویض باتری گوشی‌های آی‌فون معیوب با نرخ تخفیف بالا ارائه داده است.

تعویض باتری برای هندست‌های آی‌فون فاقد گارانتی به‌طور معمول 79 دلار هزینه دارد. اما به عنوان نشانه‌ای از عذرخواهی، اپل اعلام کرده که هزینه این سرویس را به 29 دلار کاهش داده است. “اپل هزینه تعویض باتری آی‌فون‌های فاقد گارانتی را برای کلیه کاربرانی که صاحب گوشی آی‌فون 6 یا نسخه‌های جدیدتر از آن هستند و باتری هندست آن‌ها نیاز به تعویض دارد، 50 دلار کاهش داده و از 79 دلار به 29 دلار رسانده است. این فرآیند در اواخر ماه ژانویه آغاز می‌شود و تا دسامبر 2018 در سراسر جهان قابل دسترس خواهد بود.”

همچنین این کمپانی اعلام کرده که قصد انتشار یک به‌روزرسانی برای سیستم‌عامل iOS را دارد که به کاربران امکان می‌دهد تا نگرش عمیق‌تری نسبت به وضعیت سلامت باتری آی‌فون خود داشته باشند و بدین ترتیب در مورد این‌که آیا واقعا باتری، عملکرد دستگاه آن‌ها را متاثر کرده یا خیر، ایده بهتری خواهند داشت.

در واقع چنین قابلیتی پیش‌تر در قالب پیشنهاد ساخت یک نوتیفیکیشن داخلی در iOS برای آگاه ساختن کاربران پیرامون احتمال ضرورت تعویض باتری هندست به اپل ارائه شده بود. مشابه اکثر سناریوهای قبلی، هنوز اپل بر روی ادعاهای سابق خود پافشاری می‌کند و مدعی است که چنین کاری با هدف ارائه تجربه کاری بهتر به کاربران و پیش‌گیری از خاموش شدن غیرمنتظره دستگاه انجام شده است. اما به خاطر مشکلات روی داده از کاربران عذرخواهی کرده است. اخیرا شرکت‌هایی از قبیل موتورولا و اچ‌تی‌سی به‌صورت داوطلبانه و در قالب بیانیه‌ای اعلام کرده‌اند که با وجود افزایش عمر باتری، سرعت گوشی‌های خود را کاهش نخواهند داد.

7 در مورد “عذرخواهی اپل به خاطر فاجعه باتری گوشی‌های آی‌فون و پیشنهاد تعویض باتری با 29 دلار!”

  1. سامسونگ تو فاجعه نوت7 اومد کل گوشیا رو خریداری کرد و بیشتر هم به مشتریش پول داد،نمونش همکار خودم 2850000 خرید 3150000 بهش دادن ،تازه از دوبی خریداری کرد.کلا اپل میخواد جیب مارو خالی کنه

  2. عذر خواهی به چه درد میخوره وقتی گند زده به گوشی هاشون مجبورن گوشی بدن باز کنن از فابریکی هم در بیاد

  3. ۲۹ دلارم باز گرونه اپل همه جوره سرمشتری هاش کلاه میزاره از عمد کم کرد که بعدا با تعویض باطری پول بگیره ازشون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH