اکسپریا Z1 رسما برای خاور میانه معرفی شد! (گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان)

SONY-Z1-6

ساعاتی پیش و در هتل آرمانی شهر دوبی، سونی موبایل ورود گوشی اکسپریا Z1 به بازار خاورمیانه را جشن گرفت. در ابتدای این مراسم که با حضور اصحاب رسانه از منطقه خاورمیانه و مسئولین شرکت سونی موبایل برگزار شد، رودیگر اودنباخ، مدیر عامل این کمپانی در منطقه ضمن ابراز خشنودی از روند رو به رشد این شرکت از سال گذشته میلادی تا به امروز، ظهار امیدواری کرد که چنین رویه‌ای حفظ شده و سونی شاهد موفقیت‌های بیشتری در این عرصه باشد.

SONY-Z1-1

وی درباره سونی اکسپریا Z و موفقیت‌های آن نیز سخنانی را ایراد کرد و افزود Z1 با امکانات بی‌نظیری که دارد، تعریف جدیدی از تلفن همراه را ارایه خواهد داد.

sony-seminar

پس از وی عزت کتانه، مدیر بازاریابی سونی موبایل بر روی صحنه آمد. وی ابتدا به ۵ خصیصه خاص این گوشی اشاره کرد و سپس تمام امکانات و مشخصات آن را شرح داد و از آنجایی که چند روز پیش بررسی کامل اکسپریا Z1 را در آی‌تی‌رسان گذاشتیم، به صحبت‌های وی نمی‌پردازیم.

SONY-Z1-7

در پایان نیز مراسم پرسش و پاسخ برگزار گردید و به همین خاطر ما هم یکی از سوالات مهم درباره نمایشگر این گوشی را پرسیدیم. مدیر عامل سونی موبایل در پاسخ به سوال ما مبنی برا اینکه آیا اکسپریا Z1 همچون اکسپریا Z از دو نوع پنل در ساخت نمایشگر خودش استفاده می‌کند، گفت: این موضوع را شاید بهتر باشد بخش تکنیکال شرکت پاسخ دهد اما جواب من خیر است! در نمایشگر Z1 تنها از یک نوع پنل استفاده خواهد شد!

SONY-Z1-3

حال بایستی منتظر بمانیم و ببینیم این گوشی تازه وارد و محبوب سونی در ایران، با چه قیمتی وارد شده و چه سهمی از بازار پرچمداران گوشی‌های هوشمند را نصیب خودش می‌کند. در ادامه چند تصویر دیگر از این سمینار که همراه با معرفی Smart Watch 2 سونی نیز بود، مشاهده می‌کنید.

SONY-Z1-5 SONY-Z1-9 SONY-Z1-8 SONY-Z1-4 SONY-Z1-10

8 در مورد “اکسپریا Z1 رسما برای خاور میانه معرفی شد! (گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان)”

  1. خوبه مشخص شد که تک پنله هست…اون نسخه هایی هم که دست سایت ها بوده برا بررسی همشون قبل از عرضه بودن!

  2. دروغ گفته. از دو پنل استفاده شده. یا شایدم نمیدونه. اولین نفری که تونست تشخیص بده وقتی صفحه نمایش z خاموشه پنلش کدوم نوعه بنده بودم و در سایتها مطرح کردم.با اومدن این گوشی هم بزودی در سایتها مطرح میکنم پنلش نوع ah ipsکدومه و va کدومه. پنل خوبش مثل پنل z ultra مشکل زاویه نداره. و پنل vaهمون پنلی هست که روی z بود و شک ندارم باقی مانده همون پنل ها هست که سونی استفاده کرده و شاید در ماه های آینده تمامی z1 ها با پنل ah-ipsدر بازار موجود بشن و موجودی پنلهای va تموم بشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH