لنوو K320t با نمایشگر تمام صفحه به‌صورت رسمی معرفی شد

کمپانی چینی لنوو به‌تازگی از یک اسمارت‌فون جدید با نمایشگر تمام صفحه رونمایی کرده تا به این ترتیب به جرگه سازندگان این نوع اسمارت‌فون‌ها بپیوندد. این هندست با نام K320t شناخته شده و در دسته اسمارت‌فون‌های میان‌رده قرار می‌گیرد.

از آن‌جا که این اسمارت‌فون یک تلفن همراه مقرون به‌صرفه محسوب می‌شود، داشتن بدنه‌ای از جنس پلی‌ کربنات نمی‌تواند چندان دور از انتظار باشد. در بخش پشتی این هندست می‌توانیم دوربین دوگانه با چیدمان افقی را مشاهده کنیم که با یک فلاش LED و هم‌چنین اسکنر اثر انگشت همراهی می‌شود.

نمایشگر مورد استفاده در این هندست 5.7 اینچی است و وضوح آن به 1440 در 720 پیکسل می‌رسد. این نمایشگر 81.4 درصد از فضای جلویی K320t را پوشش می‌دهد. از آن‌جا که این صفحه نمایش از نوع 2.5D است، می‌توانیم خمیدگی‌های جزیی را در اطراف آن مشاهده کنیم.

لنوو K320t از پردازنده‌ای 4 هسته‌ای با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز استفاده می‌کند که توسعه آن را کمپانی نه چندان معروف Spreadtrum به عهده داشته است. این چیپست با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود که به کمک کارت حافظه تا 128 گیگابایت قابل ارتقاست.

دوربین دوگانه مورد استفاده در این هندست از ترکیب دو سنسور 8 و 2 مگاپیکسلی ایجاد شده است؛ در بخش جلویی نیز می‌توانیم یک سنسور 8 مگاپیکسلی با f/2.2 را مشاهده کنیم. ضخامت لنوو K320t به 8.5 میلی متر و وزن آن به 153 گرم می‌رسد که بخش زیادی از آن به علت وجود یک باتری بزرگ 3000 میلی‌آمپر ساعتی است. این هندست از یک نسخه ناشناس اندروید استفاده می‌کند اما به احتمال قوی نسخه 7.1 اندروید بر روی آن قرار دارد. لنوو K320t تنها در رنگ مشکی روانه بازار خواهد شد.

فروش این دستگاه از چهارم ژانویه آغاز می‌شود، در حال حاضر این هندست به صورت پیش‌فروش در وب‌سایت Jd.com با قیمت تقریبی 154 دلار قرار گرفته است.

3 در مورد “لنوو K320t با نمایشگر تمام صفحه به‌صورت رسمی معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH