پاسخ شرکت سامسونگ به مشکل باتری گلکسی نوت 8 و گلکسی S8 پلاس

هفته گذشته گفته شد که تعدادی از گوشی‌های گلکسی نوت 8 و گلکسی S8 پلاس پس از تخلیه کامل باتری تا 0 درصد از کار افتاده‌اند. هنگامی که این گوشی‌ها خاموش می‌شوند با هیچ روشی مجددا احیا نخواهند شد.

اگرچه این خبری وحشتناک برای مالکان گوشی‌های آسیب‌ دیده است، اما حداقل تاکنون شاهد انفجار این هندست‌ها نبوده‌ایم! اتفاقی که سال گذشته و در پی خرابی باتری داخلی گوشی گلکسی نوت 7 به وقوع پیوست. این موضوع بعدها باعث شد که سامسونگ در 2 نوبت اقدام به فراخوانی این دستگاه‌ها کند و در نهایت نیز این هندست از قفسه‌های فروشگاه‌ها حذف شد. شرکت سامسونگ نیز از این بحران بیش از یک میلیارد دلار متضرر شد.

در حال حاضر بهترین کاری که کاربران گوشی‌های گلکسی S8 پلاس و گلکسی نوت 8 جهت جلوگیری از بروز مشکل می‌توانند انجام دهند این است که پیش از تخلیه کامل باتری تا 0 درصد، اقدام به شارژ هندست‌های خود نمایند. پس از انفجار گوشی گلکسی نوت 7، شرکت سامسونگ به خاطر مشکلات مربوط به این مدل شدیدا تحت فشار است.

سال گذشته این تولیدکننده اسمارت‌فون اعلام کرد که اجرای یک تست ایمنی 8 نقطه‌ای را برای باتری‌های مورد استفاده در هندست‌های جدید خود آغاز می‌کند. در حال حاضر سامسونگ می‌گوید که تعداد محدودی از شکایات را دریافت کرده است. در یک بیانیه سامسونگ اظهار می‌کند که بررسی علت عدم راه‌اندازی و احیای مجدد گوشی‌های گلکسی نوت 8 و گلکسی S8 پلاس پس از تخلیه کامل باتری نیازمند وجود اطلاعات بیش‌تری است. در صورت بروز مشکل بایستی بلافاصله با کمپانی ارتباط برقرار کنید و مشکل خود را با آن‌ها در میان بگذارید. این کمپانی تنها زمانی می‌تواند نظری هوشمندانه و آگاهانه ارایه دهد که اطلاعات کافی پیرامون این مشکل را در اختیار داشته باشد.

سامسونگ در این‌باره می‌گوید:

البته سامسونگ به‌صورت جدی کلیه گزارشات از این دست را جمع‌آوری می‌کند. ما تنها تعداد بسیار محدودی از شکایات مشتریان را دریافت کرده‌ایم که می‌توانند با مشکلات مربوط به مدیریت شارژ مرتبط باشند. متاسفانه توضیحات بیش‌تر پیرامون این مشکل تنها منوط به کسب اطلاعات جزئی‌تر در رابطه با دستگاه‌های معیوب خواهد بود.

تاکنون از جانب سامسونگ هیچ صحبتی پیرامون جایگزینی مدل‌های مذکور مطرح نشده است.

2 در مورد “پاسخ شرکت سامسونگ به مشکل باتری گلکسی نوت 8 و گلکسی S8 پلاس”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH