تشخیص چهره وان‌پلاس 5

وان‌پلاس 5 قابلیت بازکردن قفل صفحه با تشخیص چهره را دریافت کرد

سومین نسخه منتشر شده از ورژن بتای OxygenOS که برپایه اندروید 8 توسعه یافته، برای وان‌پلاس 5 منتشر شده است. این نسخه ویژگی‌های جدیدی از جمله بازگشایی قفل به کمک تشخیص چهره (Face Unlock) را نیز به ارمغان می‌آورد. وان‌پلاس این ویژگی را پیش‌تر برای وان‌پلاس 5T عرضه کرده بود.

قابلیت بازگشایی قفل با تشخیص چهره به کمک نرم‌افزاری اختصاصی و با استفاده از دوربین سلفی دستگاه انجام می‌شود، بدین ترتیب بدون نیاز به وارد کردن کد به صورت دستی می‌توانید قفل اسمارت‌فون خود را بازگشایی کنید. گذشته از این ویژگی به‌روزرسانی جدید چند قابلیت دیگر را به همراه خواهد داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به افزوده شدن یک شورتکات به صفحه اصلی برای دسترسی سریع‌تر به نرم‌افزار ضبط صدا، بهینه‌سازی بخش ویبره، رفع مشکلات اتصال به وای‌فای و چند تغییر کوچک دیگر اشاره کرد. هم‌چنین در این به‌روزرسانی آخرین وصله امنیتی اندروید در سال 2017 را نیز شاهد هستیم.

برای نصب این به‌روزرسانی می‌بایست به انجمن رسمی وان‌پلاس مراجعه کنید. البته باید توجه داشت که این به‌روزرسانی هنوز در حالت آزمایشی بوده و ممکن است با باگ‌هایی همراه باشد. انتظار می‌رود به‌روزرسانی رسمی برای هر دو دستگاه وان‌پلاس 5 و 5T در اوایل سال 2018 میلادی عرضه شود، این در حالی است که دو هندست وان‌پلاس 3 و 3T پیش‌تر این به‌روزرسانی را دریافت کرد‌ه‌اند.

2 در مورد “وان‌پلاس 5 قابلیت بازکردن قفل صفحه با تشخیص چهره را دریافت کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH