چگونه حالت به‌نمایش درآمدن منو اپل واچ را به لیست تغییر دهیم؟!

اگر شما هم از آن دسته از کاربران ساعت‌های اپل هستید که نحوه نمایش منو آن باب میلتان نیست، می‌توانید از ترفند ارایه شده برای تغییر این نمایش پیش‌فرض کمک بگیرید.

watchOS4 به شما اجازه می‌دهد صفحه نمایش اپل را از حالت Grid به حالت لیست List تغییر دهید. در ادامه چگونگی انجام این کار را به شما آموزش می‌دهیم.

اگر دکمه Digital را در ساعت اپل فشار دهید، شما تمامی برنامه‌های موجود در صفحه اصلی را به شکل نمایش Grid مشاهده خواهید کرد. در این حالت باید بین صفحات جا‌به‌جا شوید تا اپلیکیشن موردنظر خود را پیدا کرده و آن را اجرا کنید؛ البته انجام این کار برای کاربران بسیار کسل کننده است به خصوص زمانی‌که شما فراموش کرده‌اید این برنامه دقیقا در کجا قرار دارد، بنابراین مجبور هستید تا تمامی صفحات را برای پیدا کردن آن مرور کنید.

حال تصور کنید اگر به‌جای این حالت از یک لیست برای نمایش اپلیکیشن‌ها استفاده می‌شد، چقدر کار راحت‌تر بود. نگران نباشید؛ شما می‌توانید با استفاده از WatchOS 4، از صفحه نمایش Grid به List تغییر وضعیت دهید.

نحوه کار

دکمه دیجیتال در ساعت اپل خود را فشار دهید تا به صفحه اصلی بروید. این قابلیت در هیچ جای دیگر کار نخواهد کرد.

 

حالا کافی است تا صفحه نمایش را به مدت نسبتا طولانی لمس کنید تا دو گزینه برای شما نشان داده شود.

نمایش List View را لمس کنید تا صفحه اصلی به‌صورت جادویی تبدیل به یک List شود.

اگر می‌خواهید به Grid View بازگردید، مراحل بالا را دوباره انجام دهید و گزینه Grid View را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که بسیاری از کاربران نمایش صفحه به‌ صورت Grid View را ترجیح می‌دهند. از آنجایی‌که برخی از آن‌ها دقیقا می‌دانند که کدام اپلیکیشن در کجا قرار دارد استفاده از لیست کمی برایشان دشوار به نظر می‌رسد.

شما کدام نحوه نمایش را ترجیح می‌دهید؟ Grid View یا List View؟ نظرات خود را با ما و سایر دوستان‌تان در آی‌تی‌رسان در میان بگذارید.

6 در مورد “چگونه حالت به‌نمایش درآمدن منو اپل واچ را به لیست تغییر دهیم؟!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH