احتمالا اسمارت‌فون تاشو سامسونگ از فناوری مشابه 3D Touch اپل بهره می‌برد

در صورتی که کمپانی سامسونگ موفق به عرضه گوشی شایعه شده گلکسی X شود، احتمالا این اسمارت‌فون تاشو مجهز به برخی فناوری‌هایی خواهد بود که تا بدین لحظه در محصولات هیچ تولیدکننده دیگری مشاهده نشده‌اند. یکی از این فناور‌ی‌ها اکنون از سوی برخی رقبای سامسونگ اجرایی شده و از سوی کاربران به عنوان 3D Touch (اپل) یا فورس‌تاچ (هواوی) شناخته شده است.

سامسونگ فناوری حساس به فشار را به نوعی در گوشی‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس اجرایی کرده است؛ اما این موضوع تنها در ناحیه اطراف دکمه مجازی هوم مشاهده می‌شود. سال گذشته غول کره‌ای پتنتی را ثبت کرد که توصیف‌گر فناوری مشابه با 3D Touch اپل و فورس‌تاچ هواوی بود و در عوض تنها در یک نمایشگر انعطاف‌پذیر به کار گرفته شده بود.

اضافه کردن حسگرهای حساس به فشار در زیر یک نمایشگر مسطح شاهکار کوچکی نیست؛ بنابراین اجرای این تکنولوژی در یک نمایشگر خم‌شونده قطعا دشوارتر است. اما احتمالا گلکسی X اولین اسمارت‌فون سامسونگ با نمایشگر حساس به فشار نخواهد بود؛ خصوصا آنکه زمان زیادی تا عرضه گوشی‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس باقی‌نمانده است. در هر صورت حداقل نسبت به انتظارات خود از سامسونگ در زمینه نوآوری آگاهی داریم.

5 در مورد “احتمالا اسمارت‌فون تاشو سامسونگ از فناوری مشابه 3D Touch اپل بهره می‌برد”

  1. گوشی منحنی سامسونگ بیاد روی همه برند های گوشی سازی کم میکنه حسابی
    اپل ک نمیتونه بزنه چین هم عمرا عرضه کپی کردنش داشته باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH