سامسونگ می‌گوید اپل از ما تقلید کرده است!باز جریان چیست؟

چند روز پیش بود که سامسونگ اعلام کرد به زودی یک مدل طلایی از گلکسی اس 4 ارایه خواهد داد. این قضیه باعث شد که طرفداران اپل ادعا کنند که سامسونگ دارد از اپل به قول معروف تقلید می‌کند! این قضیه که برای سامسونگ سنگین تمام شده بود، باعث شد که این برند کره‌ای روز شنبه تاریخچه‌ای از هندست‌های طلایی خود منتشر کند تا شاید همگان ببینند که وجود تلفنهای طلایی به سال 2004 باز می‌گردد، یعنی زمانی که چیزی به نام آیفون وجود نداشت. اپل هفته پیش از شرکای خود خواست که تولید آیفون 5S طلایی خود را تا 33 ٪ افزایش دهند و این تصمیم در راستای علاقه زیاد به این مدل بود.

اونطور که مشخص شده است، گلکسی اس 4 طلایی 27 آگوست در  امارات متحده معرفی شده و 8 سپتامبر نیز به فروش رسیده است. این تاریخ‌ها گویای این است که ورژن طلایی اس 4 دو روز پیش از ورژن طلایی آیفون معرفی شده است.

اما طرفداران اپل که مصمم هستند می‌گویند تصاویر مرتبط به آیفون طلایی در تابستان منتشر شده بوده است، اما واضح است که سامسونگ با ارایه مدلهای Anycall SCH-E470, SPH-E3200 و SPH-E3250 در سال 2004 ، سابقه‌ای در تولید تلفنهای طلایی داشته است. در زیر تصاویری چند از این هندست‌های طلایی خواهید دید. با اینکه تمام این مدلها به بازار نیامدند، اما سامسونگ می‌تواند ادعا کند که پیش از اپل، دستی در تولید اینگونه مدلها داشته است.

1[divide]

2[divide]

3[divide]

4[divide]

5

1 در مورد “سامسونگ می‌گوید اپل از ما تقلید کرده است!باز جریان چیست؟”

  1. کلا نباید این حرفها رو جدی گرفت… متاسفانه طرفداران اپل چند وقتی هست که از این حرفها میزنن و دلیل اصلیش اینه که اپل جایگاه اولش در دنیای تکنولوژی به خطر افتاده و کمپانی های کره ای و سونی ژاپن دارن براش شاخ و شونه میکشن… براشون سخته پیشرفت چند تا شرکت آسیایی رو ببینن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH