گوشی هواوی P6 فقط با گارانتی و سیم کارت همراه اول عرضه می‌شود!

ascend-p6

در بازار کشورمان، نکات جالبی را مشاهده می‌کنیم که یکی از این خبرهای خاص، به مطلبی بر می‌گردد که چند روز پیش در نمایشگاه تلکام توسط همراه اول و هواوی اعلام شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز پنجشنبه ۴ مهرماه در حاشیه نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۳ و در سالن اختصاصی همراه اول طی مراسمی با حضور مدیران ارشد همراه اول و شرکت هواوی، هادی ساعی قهرمان المپیک و عضو شورای شهر تهران و جمعی از خبرنگاران، بسته باندلینگ سیم کارت همراه اول با گوشی هوشمند فوق باریک Ascend P6 هواوی رونمایی شد.
در این مراسم پس از معرفی ویژگی‌های این گوشی هوشمند، خبرنگاران سوالات خود را در خصوص نحوه ارایه این بسته گوشی و سیم کارت مطرح کردند. این بسته گوشی و سیم کارت اعتباری به صورت انحصاری توسط همراه اول ارایه شده و قرار است در فروشگاههای زنجیره‌ای همراه اول با قیمتی مناسب به فروش برسد.

نکته جالبی که در این خبر وجود دارد، طرح پشتیبانی همراه اول از این گوشی است و بدین ترتیب شرکت پارس مایکروتل در ارایه خدمات این مدل خاص، نقشی را ایفا نخواهد کرد. از سوی دیگر شنیده می‌شود که همراه اول در نظر دارد طرح جایگزینی را به جای تعمیر، در ارتباط با P6 اجرایی کند، بدین ترتیب که در صورت هر گونه ایراد، گوشی قبلی خریدار با یک نمونه جدید و کاملا نو جایگزین خواهد شد.

هنوز قیمت و پلان‌های فروش این گوشی که همراه با سیم کارت همراه اول عرضه خواهد شد، اعلام نشده است اما از گوشه و کنار خبر می‌رسد که در این طرح‌ها، کاربر می‌تواند به صورت اقساط نیز این باندلینگ را خریداری کرده و در واقع توسط این طرح، به نوعی عرضه گوشی‌های خارجی به صورت بلند مدت را اجرایی کند.

آیا این طرح موفقیت آمیز خواهد بود؟!

13 در مورد “گوشی هواوی P6 فقط با گارانتی و سیم کارت همراه اول عرضه می‌شود!”

  1. اقا من p6 دارم میخوام سیم کارت ایرانسل توش بزارم. شناسایی نمیکنه فقط با همراه اول کار میکنه! هیچ راهی نداره؟؟

  2. محمد اشتری

    دوستان سلام، البته با توجه به قدیمی بودن این خبر و فقط جهت اطلاع حضورتان عرض میشه، طرح فروش HUAWEI P6 از طرف همراه اول شکست خورد و مجبور شدن تمام کالا رو به مایکروتل بفروشن و همچنین چون فکری واسه خدماتش نکرده بودن بازهم مجبور شدن دست به دامن مایکروتل بشن و اینطور همه چیز این طرح تموم شد.

  3. عزیزان چرا راه دور میرید؟ من خودم یه گوشی خریدم به من گفتن زنگ بزن 9990 سریال گوشی رو بده صحت گارانتیش رو اعلام میکنن . جالبه امروز زنگ زدم برای اولین بار که خانمه اصلا تعجب کرد که گوشی P6 برای همراه اوله یه ربع پشت خط موندم آخر سر هم قطع شد . برای بار دوم زنگ زدم یه آقایی بود گفت اصلا به ما ارتباطی نداره باید بری فروشگاهی که خریداری کردین . اونا باید بهتون اعلام بکنن که گوشی گارانتیش درست هست یا نه ؟ میگم مگه گوشی برای همراه اول نیست پس چه جوریه که فقط تو سایتش تبلیغ گوشی رو کردین و راجع به گارانتیش هیچی نگفتین؟ میگه چون به ما مربوط نمیشه …..
    خلاصه این قصه سر دراز داره

  4. این برند رو من چند بار تجربه کردم خوبه ولی در مقام مقایسه چیزهایی جزیی که رقبا ارائه کردند رو نداره مثله nfcوشما زمانی که تماس میگرند وبلعکس اون ویبره رو نمیتونید از تنظیمات قطع کنید کم اوردن وبیش از حد داغ کردن گوشی در برنامه سنگین

  5. اره اگه باز بر منوال مسئولین ایرانی اجتاس بنجل نیارن و خودشون رو بدنام نکنن احتمال زیاد به نظر من مشتری خوبی جلب میشه.مخصوصا اگه قیمتش هم مناسب باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH