دوجی 5

گوشی هوشمند Doogee V با اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر معرفی می‌شود

پیشتر در مورد گوشی آی‌فون 10 شایعاتی به گوش می‌رسید مبنی بر اینکه اپل قصد دارد اسکنر اثر انگشت Touch ID را در نمایشگر گوشی خود عرضه کند؛ هر چند هنوز این شایعات به گوش می‌رسد و اپل نیز بیشتر توجه خود را به توسعه قابلیت اسکن چهره معطوف کرده است اما در این میان دیگر سازندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی گوی سبقت را در زمینه استفاده و توسعه از فناوری اسکنر انگشت از اپل ربوده‌اند. برای نمونه شرکت چینی Vivo اولین شرکتی است که اعلام کرد قصد استفاده از سنسور اسکنر زیر پوستی اثر انگشت در تولیدات Synaptics را دارد، اما به نظر در این زمینه آن‌ها تنها نخواهند بود ! در پست توییتری که گزارشکر حوزه فناوری گوشی‌های هوشمند، لکستر ایوان بلس، توییت کرده، اشاره شده است:

ظاهرا شرکت دیگری نیز اقدام به تولید گوشی‌های خود با قابلیت اسکن اثر انگشت زیر پوستی کرده است. این گوشی که به زودی خواهد آمد، متعلق به شرکت دوجی است که با نام دوجی 5 عرضه خواهد شد.

البته باید به اطلاع این گزارش‌گر مشهور برسانیم که گوشی سومی نیز به این قابلیت مجهز شده است تا جمع این سه تفنگدار تکمیل شود و خبر آن را در سایت آی‌تی رسان چند روز قبل برای اولین بار در مقاله لیگو S9 پرو منتشر کردیم!

گوشی هوشمند Doogee V

اما در مورد دوجی 5 هنوز جزییات سخت افزارش منتشر نشده است اما با توجه به توییت ایوان بلس و رندر منتشر شده از آن می‌توان گفت دوجی 5  دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی با حاشیه کم، سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش و دوربین دوگانه در پشت گوشی است. همچنین به نظر می‌رسد دوجی نیز مانند آی‌فون 10 از طرح دندان(ناچ) در طراحی گوشی خود استفاده کرده است. هنوز مشخص نیست که آیا شرکت دوجی نیز از فناوری تشخیص چهره در گوشی خود بهره خواهد برد یا خیر. برای یافتن جواب راهی به جز صبر تا زمان افشای جزییات توسط خود دوجی نداریم.

3 در مورد “گوشی هوشمند Doogee V با اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر معرفی می‌شود”

  1. پنل جلوش که خود ایفون x طراحی دوربین پشتش هم که اس ۹. اسم گوشی هم گه گذاشته اس ۹
    دقیقا دیگه کجای این گوشی جدیده غیر از حسگر اثرانگشت …همش شد کپی که

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH