وایت‌برد هوشمند جدید سامسونگ با نام Flip رونمایی شد

امروزه وایت‌بردها در زندگی روزمره ما نقش پر رنگی را ایفا می‌کنند و تقریبا در تمامی مدارس و ادارات و حتی در برخی منازل شاهد حضور این وسیله آموزشی، برای مصارفی چون یادداشت ایده‌ها، نوشتن اطلاعات مفید، مصارف آموزشی و … هستیم. در بیشتر موارد این وسیله تنها شامل تخته‌ای سفید و چند عدد ماژیک برای نوشتن بر روی آن می‌شود.

سامسونگ برای بهبود کارایی وایت‌بردها، از وایت‌برد هوشمند جدیدی تحت عنوان Flip در نمایشگاه CES 2018 رونمایی کرده است که از آن می‌توان در مدارس و ادارات استفاده کرد. Flip دارای صفحه نمایش 55 اینچی از نوع UD است و دارای سیستم عامل مخصوص شرکت کره‌ای، یعنی تایزن 3 خواهد بود. هشت گیگابایت حافظه داخلی نیز از دیگر ویژگی‌های این وایت‌برد هوشمند است.

در مراسم رونمایی از این محصول، سامسونگ بر روی ویژگی‌هایی چون به اشتراک‌گذاری آسان اطلاعات، جستجو، حاشیه‌نویسی و قابلیت خلق محتوای جدید توسط کاربر تاکید کرده است. همچنین درگاه‌هایی برای ارتباط با رایانه‌های شخصی، گوشی‌های هوشمند و و البته USB بر روی آن تعبیه شده است. کاربر برای کار با این محصول نیاز به ابزار خاصی نخواهد داشت و می‌تواند با دستان یا انگشتان خود به راحتی از تمامی قابلیت‌های آن استفاده کند.

نایب رییس بخش تجارت صفحه نمایش‌های دیداری شرکت سامسونگ، Seog-gi Kim، بیان کرده است:

کارمندان امروز به فناوری‌هایی قدرتمند و انعطاف‌پذیر نیازمندند و ما اعتقاد راسخ داریم Flip امکانات فراوان و بی‌نظیری را در اختیار صاحبان مشاغل قرار خواهد داد. ما از رونمایی این محصول در نمایشگاه CES 2018 خرسندیم و به دنبال عرضه فناوری برای کمک به انجام بهتر، سریع‌تر و هوشمندانه‌تر کارها و امور تجاری هستیم.

صحبتی از قیمت این محصول نشده اما سامسونگ به دنبال عرضه آن بلافاصله پس از اتمام نمایشگاه است.

2 در مورد “وایت‌برد هوشمند جدید سامسونگ با نام Flip رونمایی شد”

  1. باید قیمت خیلی ارزون مناسبی داشته باشه تامدارس هم بتونن بخرن استفاده کنن از این نو اوری های جدید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH