آیا HTC One Max تا دو هفته دیگر عرضه رسمی خواهد شد؟!

HTC-One-Max-en-HTC-One-21

هم اکنون HTC One Max یکی از نام آشناترین گجت‌های موجود در بین شایعه سازان است! فبلتی که قبل از عرضه رسمی آن، به اشکال مختلف در بین سایت‌ها و مردم معرفی  شده است، همگی هم اکنون می‌دانیم که این گوشی قابلیت‌های جالب و زیادی دارد و در کنار آن از یک طراحی بسیار خوب هم بهره می‌برد؛ پس بزرگ‌ترین رازی که این وسط می‌ماند، چیست؟ خب مشخص است، اینکه چه زمانی می‌توانیم یکی از آن را تهیه کنیم!

بر اساس آخرین گزارش از سایت چینی ePrice، که توسط Slashgear ارایه شده است، باید باور کنیم که HTC، برای ارایه رسمی این پرچمدار جدید خود، تاریخ‌های زیادی را مد نظر قرار داده است. اما نهایتا این گوشی 5.9 اینچی، در تاریخ 17 اکتبر عرضه رسمی خواهد شد. در واقع یعنی کمی بیشتر از دو هفته دیگر از امروز!

البته ما اطلاعات دیگری نیز در مورد قیمت این گوشی داریم. طبق گزارشات منتشر شده، قیمت احتمالی این گجت زیبا چیزی در حدود 800 دلار خواهد بود که همین باعث می‌شود این وسیله، یکی از گرانقیمت ترین گوشی های حال حاضر در دنیا باشد.

البته طبق معمول هنوز این شایعات قطعی نشده است و هیچ راهی برای تایید آن وجود ندارد.

3 در مورد “آیا HTC One Max تا دو هفته دیگر عرضه رسمی خواهد شد؟!”

  1. اچ تی سی با عرضه به موقعاین فبلت میتونه که برندهای دیگه رو به چالض بکشه با اینکه هرشخصی به کیفیت برتر این برند آگاهای داره و محصولات این برند رو با اپل مقایسه میکنند ، وجود باطری قدرتمند 3300 یا 3200 میلی آمچر از نوع جدید یا تکنولوژی جدید و طراحی بی نظیر وان همراه بوم ساند این فبلت رو به یک شاهکار تبدیل کرده از کنار فینگر پرینت هم به آسانی نمیشه رد شد که واقعا تحسین برانگیزه در مورد قیمت الان اکسپریا زد 1 رو دارن به قیمت 2800 میدن این فبلت که خیلی مشخصات و کانفیگ بهتری داره پس قیمتش تا 2 تومان منطقی هست البته بعد از عرضه جهانی و عرضه در ایران قیمت تقریبا کاهش پیدا میکنه تنها مورد مهم عرضه به موقع

  2. خب گوشی خوبی باید باشه
    البته اگه HTC بتونه مشکل همیشگی باتری رو تو این گوشی حل کنه
    در ضمن
    عدم تعمیر پذیری این گوشی ها هم خودش نکته جالبیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH