ست ورزشی اسکیین

لباس‌های زیر هم هوشمند می‌شوند و به شما در بهبود سطح سلامت کمک خواهند کرد

آیا به آینده‌ آنقدر نزدیک شده‌ایم که بتوان آن را پوشید؟ آری، شرکت تولید کننده لباس‌های زیر هوشمند Myant به زودی آینده را به تن شما خواهد کرد. استقبال از این ایده جالب به قدری بوده که هم اکنون پیش سفارش ست هوشمند این شرکت با نام اسکیین، خط تولیدش را با تمام ظرفیت فعال کرده‌است. لباس زیری که با فناوری پر شده و قادر است آنچه که در بدن شما رخ می‌دهد بررسی کند و حتی خانه‌ هوشمند‌تان را کنترل کند.

این ست ورزشی هوشمند از فناوری مشابهی با ژاکت Google and Levi’s Jacquard بهره می‌گیرد و مجموعه‌ای از سنسور‌ها از داخل به پارچه آن متصل است. هر لباس دارای یک ماژول کوچک قابل شارژ است که قابل جدا‌کردن از لباس و استفاده از آن به صورت بی‌سیم نیز خواهد بود. در هر قسمت از ست ورزشی دو تکه اسکیین، شش سنسور با کارکرد متفاوت تعبیه شده که می‌توانند تعداد ضربان قلب، میزان درجه حرارت بدن، فشار و حرکت را اندازه‌گیری کنند و همچنین میزان چربی بدن و مقدار آب از دست داده بدن به خاطر تعریق را بسنجد. این سنسور‌ها به صورت مداوم به جمع آوری، بررسی و تحلیل داده‌ها و ارسال پیشنهاد‌هایی برای بهبود شرایط موجود، به گوشی هوشمند شما می‌پردازد.

skiin

اگر شما قادرید با فاکتور عجیب و غریب قیمت 279 دلاری برای چهار جفت از این ست ورزشی کنار بیاید، پس به تعویض لباس‌های زیر خود با این ست هوشمند اقدام نمایید. مجموعه اطلاعاتی که این ست هوشمند به شما می‌دهد می‌تواند به افزایش سلامت و بهبود ریل‌تایم وضعیت تناسب اندام شما کمک شایانی کند. از این تکنولوژی جالب شما حتی برای کنترل خانه هوشمند نیز می‌توانید استفاده کنید.

البته شرکت اعلام کرده که با همکاری دیگر شرکت‌های پیشرو در زمینه فناوری‌های هوشمند بر روی ارتقای این ویژگی‌ها در حال کار هستند. از جمله با شرکت نست (که ما در آی‌تی‌رسان قبلا شما را با قفل‌های هوشمندش آشنا کرده‌ایم)، که در حال کار بر روی نوعی ترموستات هوشمند برای تنظیم درجه حرارت بدن هستیم و شرکت Spotify تا به طور خودکار لیستی از موسیقی‌های مورد علاقه شما را در حین فعالیت برای‌تان آماده و پخش نماید. آنها همچنین ابزار داشته‌اند که در حال مذاکره برای همکاری با توسعه‌دهندگان بازی‌ هستند تا بتوانند به طور خودکار گیم‌پلی را بر اساس سطح استرس کاربر تنظیم کنند.

4 در مورد “لباس‌های زیر هم هوشمند می‌شوند و به شما در بهبود سطح سلامت کمک خواهند کرد”

  1. هانیه عزتی

    خدایا شکرت!!!!
    یک نسلی سوختن تا روزایی رسید که تو رسانه ها یه همچین تصاویری آزادانه نمایش داده میشه …
    فیلم -دبیرستان- 1365 و همون شروع فیلم ک تصویر بیژن امکانیان به خاطر عکس یک زن سر لخت!!! روی مجله “جوانان امروز”، تا 2 دیقه بعدش به حالت “نگاتیوی” نشون داده شد و حالا …
    خیلی ممنون که رعایت مساوات و عدالت!!! رو اعمال کردین تو نمایش پیکچرها!!!!!!!!!!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH