نام ال‌جی G7 در وب‌سایت رسمی ال‌جی رویت شد؛ احتمال استفاده از اسنپدارگون 835 می‌رود!

به‌نظر می‌رسد در حال حاضر از هر زمان دیگری به رونمایی از پرچم‌دار آتی کمپانی ال‌جی نزدیک‌تر شده‌ایم. وب‌سایت رسمی کمپانی ال‌جی در انگلستان به‌تازگی نام ال‌جی G7 را به عنوان یکی از مدل‌های پشتیبانی کننده از فناوری Quick Charge 4.0 در لیست خود افزوده است. با این حال بازهم ممکن است ال‌جی به‌جای استفاده از آخرین نسل پردازنده‌های کوالکام از اسنپدارگون 835 استفاده کند.

البته این موضوع کاملا قطعی نیست؛ از آن‌جایی که اسنپدراگون 845 از فناوری شارژ سریع +Quick Charge 4 پشتیبانی می‌کند، فقدان وجود این قابلیت موجب افزایش احتمال استفاده از اسنپدارگون 835 شده است. باید توجه داشت که اکثر اسمارت‌فون‌های امروزی از نسل سوم فناوری شارژ سریع کوالکام استفاده می‌کنند، بنابراین ارتقای این نسل نیز خود نشان دهنده یک پیشرفت مهم است.

یکی از ویژگی‌های مطرح شده توسط کوالکام در رابطه با آخرین چیپست ساخته خود، پشتیبانی از نسل +4 این فناوری بود. با این حال اولین اسمارت‌فون مجهز به +Quick Charge 4 نوبیا Z17 بود که از چیپست اسنپدارگون 835 استفاده می‌کند. این موضوع نشان می‌دهد امکان ترکیب این فناوری با اسنپدارگون 835 نیز وجود دارد و شاید ال‌جی از اسنپدارگون 845 در حالی استفاده کند که فناوری +Quick Charge 4 در آن فعال نباشد.

هر دو چیپست اسنپدارگون 835 و 845 از معماری 10 نانومتری استفاده می‌کنند، با این حال پیشرفت‌های نسخه 845 بسیار امیدوار کننده است. اگر ال‌جی بخواهد پرچم‌دار خود را هم‌زمان با سامسونگ معرفی و عرضه کند، به احتمال قوی با مشکل روبه‌رو خواهد شد زیرا مطابق شایعات تمامی موجودی اولیه این چیپست توسط سامسونگ رزرو شده است.

2 در مورد “نام ال‌جی G7 در وب‌سایت رسمی ال‌جی رویت شد؛ احتمال استفاده از اسنپدارگون 835 می‌رود!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH