ساعت تناسب اندام هوشمند

ساعت تناسب اندام Suunto 3 به شما زمان تمرین کردن‌تان را گوشزد خواهند کرد

ساعت جدید تناسب اندام که متخصصان شرکت فنلاندی Suunto طراحی کرده‌اند به شما کمک می‌کند که هرگز جلسات با نشاط و جذاب تمرینات خود را از دست ندهید و حتی با استفاده از آن در انجام برنامه تمرینی خود تجدید نظر کنید و دوباره به عرصه ورزش بازگردید.

ساعت تناسب اندام هوشمند

ساعت تناسب اندام سیانتو 3، دارای دستورالعمل‌های تمرینی مطابق با متد‌های جدید ورزشی است و پس از بررسی سطح جسمی و آمادگی بدنی و اطلاع از گذشته ورزشی شما، مجموعه‌ای از برنامه‌های زمان‌بندی ویژه شرایط بدنی تنظیم خواهد کرد. همچنین در زمان تمرینات لحظه‌ای چشم از شما برنخواهد داشت و به رصد شدت ضربان قلب‌تان خواهد پرداخت و به شما میزان شدت تمرین مناسب را پیشنهاد می‌کند. به علاوه اگر زمانی یکی از جلسات تمرین را از دست دهید، متوجه شده و در برنامه تمرینی تغییری متناسب با وضعیت روی داده ایجاد خواهد کرد.

یک تذکر دهنده با شخصیت و جنتلمن

ساینتو 3 از لحظه آشنایی با شما و بدنتان قادر است در برنامه‌های ورزشی از دوچرخه سواری گرفته تا شنا و تمرینات بدنسازی به بررسی وضعیت جسمی‌تان بپردازد و با استفاده از سنسور اپتیکال ضربان قلب، عینا تعداد ضربان در دقیقه (BPM) قلب‌تان را کنترل و به شما نشان دهد. البته باید به این نکته اشاره کرد که هیچ نشانه‌ای از وجود GPS در این ساعت وجود ندارد به همین دلیل شاید برای تمرینات تخصصی دویدن، این ساعت بهترین گزینه ممکن نباشد.

از دیگر ویژگی‌های ساعت تناسب اندام هوشمند ساینتو 3 استفاده از نرم افزار ویژه خود شرکت به جای سیستم عامل Android Wear است اما دارای گزینه‌های محدودی مانند دریافت اطلاعیه‌های تماس، پیام متنی و تقویم است. همچنین شما قادر نخواهید بود هیچ پیامی از پیام رسان‌های مختلف چون تلگرام، واتس‌اپ و … را بر روی آن دریافت کنید.

ساعت تناسب اندام هوشمند

طبق اطلاعات ارائه شده در نمایشگاه CES 2018، ساعت تناسب اندام ساینتو 3 تا اوایل بهار وارد بازار نخواهد شد. قیمت‌ها نیز هنوز مشخص نشده اما ما اطلاع یافته‌ایم که قیمت نسخه های طلایی و تمام مشکی رنگ 229 یورو (معادل 200 پوند و 275 دلار) و برای سه رنگ دیگر 199 یورو (معادل 175 پوند و 240 دلار) خواهد بود.

3 در مورد “ساعت تناسب اندام Suunto 3 به شما زمان تمرین کردن‌تان را گوشزد خواهند کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH