فلیپس

هدبند SmartSleep فلیپس با پخش نویز سفید به خوابی راحت کمک می‌کند

در نمایشگاه CES 2018 شرکت فلیپس با عرضه یک محصول جدید به نام SmartSleep، به خواب راحت کاربر کمک می‌کند. فلیپس می‌گوید این اولین و تنها نمونه کلینیکی قابل اطمینان برای مشتریانی است که به دنبال خوابی راحت و با کیفیت هستند.

فلیپس

این هدبند به افرادی که به دلیل اختلالات خواب دارای استراحت نامناسب هستند، کمک خواهد کرد اما هر فرد دیگری نیز در هر سن و سالی می‌تواند از آن استفاده کند. اسمارت اسلیپ فلیپس با پخش نویز سفید در زمان استراحت به خوابیدن شما کمک خواهد کرد. این هدبند با دیگر گجت‌های پوشیدی که تنها بر الگو‌های خواب شما نظارت می‌کنند، فرق دارد. اسمارت اسلیپ دارای دو سنسور کوچک است که در حین خواب شما، دوره‌های خواب موج آهسته (خواب اصیل) را تشخیص می‌دهد و با کمک به افزایش طول این دوره‌ها به صورت ریل‌تایم، سبب بهبود وضعیت خواب می‌شود.

این رویداد با کمک الگوریتم‌های تجزیه و تحلیل اختصاصی خواب فلیپس رخ می‌دهد و به طور سفارشی با تولید تون صدا و نویز‌های سفید سبب افزایش شدت و طول دوره موج آهسته کاربر می‌شود.

اپلیکیشن همراه این هدبند نیز با ثبت اطلاعات بهبود دوره‌های خواب، راهنمایی‌ها و پیشنهاد‌هایی برای داشتن خواب بهتر در طول شب را به کاربر می‌دهد. فیلیپس در یک مصاحبه مطبوعاتی ادعا کرد که بیش از 70 درصد افرادی که دارای مشکلات اختلال خواب بودند، پس از دو هفته استفاده آزمایشی از این هدبند، اعلام کرده‌اند که در طول روز کمتر احساس خستگی می‌کنند.

3 در مورد “هدبند SmartSleep فلیپس با پخش نویز سفید به خوابی راحت کمک می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH