مایکروسافت برای چینی‌ها جشن می‌گیرد؛ توسعه یک کنسول بازی مخصوص چین!

مایکروسافت برای چینی‌ها جشن می‌گیرد؛ توسعه یک کنسول بازی مخصوص چین!

کشور چین را نمی‌توان تنها یکی از کشورهایی دانست که استقبال خوبی از آخرین محصولات فناوری به خصوص کنسول‌های بازی، به عمل می‌آورند اما ازیاد جمعیت و علاقه زیاد مردمان شرقی به وسایل تکنولوژی، باعث می‌شود تا هر سازنده کنسول و سخت افزار نگاهی ویژه‌ای به این کشور، داشته باشد. کمپانی مایکروسافت که جدیدا سر و صدای زیادی درست کرده، به نظر می‌رسد یک کنسول بازی مخصوص و البته جدید را توسعه می‌دهد که این کنسول بازی، به طور خاص برای کشور چین طراحی شده است.

از طرفی اگر شما بتوانید با یک سازنده یا شرکت بزرگ و محبوب چینی همکاری کنید، شانس فروش محصولات‌تان در بازار این کشور افزایش می‌باید. به‌تازگی یک کمپانی تازه با نام E-Home Entertainment  ایجاد شده که مایکروسافت و یک کمپانی چینی دیگر با نام BesTV ، صاحب آن هستند. مایکروسافت 49 درصد و همکار تجاری دیگرش، 51 درصد از آن سهم دارند. درباره نسخه چینی ایکس باکس اطلاعات چندانی فاش نشده اما گمان می‌رود که مایکروسافت آن را Bestpad نام گذاری کرده باشد. این کنسول می‌تواند بازی‌های روز را به اجرا درآورده و از طرفی، یک کنسول Stream فیلم به شمار خواهد رفت.

بنا بر اسناد منتشر شده، مایکروسافت هم‌اکنون در تلاش است تا نظر مساعد سازندگان و توسعه‌دهندگان  را برروی نسخه چینی کنسول ایکس باکس خود، جلب نماید و از طرفی به دلیل قدم گذاشتن در بازار چین، خود را به سوی سازندگان عنوان‌های چینی نزدیک تر سازد. نظر شما درباره کنسول چینی مایکروسافت چیست؟! آیا کنسول بازی چینی مایکروسافت خواهد توانست التیام بخش زخم‌های مدیریتی استیو بالمر باشد؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH